Geen scam, was eerst een fysieke actie only in Eindhoven maar de restanten nu dus online gezet begrijp ik! Mooie deals hoor, ik pas even voor de verandering
Ik reken maar nergens op, maar dat jij niet kan afrekenen geeft mij wat meer hoop…
Staat ook een mooie presage GMT. Maar teveel voor een lollige impulsaankoop.
Ook gek, die had ik ook besteld…
Geintje
Was wel een runner up hoor, ook gaaf!
Toeval wil dat ik die panda gisteren nog heb staan beloeren bij de juwelier. Ik durf nog geen “incoming” te maken. Erg benieuwd of er wat deze kant op komt, maar blok op bestelling stemt positiever dus thanks voor die input!
Ik krijg steeds een error wanneer ik probeer af te rekenen, het horloge wat ik wil is niet meer op voorraad En mijn tweede keuze, de alpinist daar werkt de hele pagina niet van. Jammer want het waren geweldige deals!
Ik denk dat ik die voor je neus heb weggekaapt.
Ik rij er straks naar toe om op te halen. Eens even kijken hoe en wat ze nog hebben en hoe het zit met garantie.
Ook benieuwd naar. Had gebeld maar kwam nergens. Lunchpauze Zou wel fijn zijn als er nog iets van een boekje bij zat, de doos geloof ik wel. Maak maar ff duidelijk dat inmiddels groepsdruk achter staat
Jammer dat alle mooie koopjes inmiddels al uitverkocht zijn, ik houd het blauwe gedeelte hier wel in de gaten
Alleen doen als er iets tussen zit wat op je verlanglijst staat. Die Seitona wou ik wel een keer proberen.
Wit of beige. Neigde naar wit, maar een boef kaapte die weg. En nu denk ik dat beige beter bij mijn mediterrane huidskleur past.
In het andere topic ook al een keer besproken. Maar ik verwacht dat hier geen officiële garantie op zit aangezien het geen AD is en dat er geen doos/boekjes bij zitten. Ik denk ook niet dat ze zelf de reparatie gaan uitvoeren
Daarnaast op pepper.com waar de aanbieding ook op staat gelezen dat ze ook niet allemaal 100% nieuw zijn. Soms wat haarlijntjes op de band enzo.
Aan ieder dan te bepalen of ze het dan een mooie deal vinden natuurlijk.
nu uitverkocht dan. krijg link niet geopend
Ligt eraan welke je wil en of dat net diegene is wat ik heb besteld
bij timco kom ik er niet op
De Presage Tonneau is buitengewoon prachtig.
Zou ik ook wel willen hebben.
Hier werkt de site wel, soms snel maar meestal heel traag!
Haha bedankt. Ik zal je in gedachten houden als ik ooit besluit om hem van de hand te doen