Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Alsnog gave aanwinsten hoor! Weet je of er nog meer SPB14x’en zijn, en zo ja welke?

@Chlorophyl, is er meer bekend over merken / modellen?

Zou kunnen want wat in de winkel lag was wel veel meer dan wat nu online staat.

Zo’n PVD zwarte op nato, de witte dial met glanzend blauwe bezel en nog zo’n beetje bruinige variant op nato (SPB239). Die laatste vond ik ook érg mooi daar heb ik nog over staan twijfelen

1 like

Held!

Ik heb zojuist een verzendbevestiging gehad!! Nu twijfel of ik 'm voor mezelf onder de kerstboom ga leggen :thinking:

Er ligt veel Seiko, Tissot en ML.

2 likes

Op de website staat amper iets 🫣😆

De meesten zijn snel weggekaapt vrees ik :slight_smile:

Er moet nog gewerkt worden dus ben vaak te laat :woozy_face::joy:

Komen nog. Werden nu uitgepakt. Zag nog seitonas en turtles.

Net voor mijn neus! :joy:

Hij stond maar 30 sec. online man. Kan niet :smile:

Net voor ik binnen liep.

Ik zag hem liggen naast mijne. Ik hoop niet dat er krassen op zitten. Alles ligt door elkaar.

Nu angstzweet? :joy:

1 like

Seiko – Sea SNJ033P1 Prospex – Arnie 40th Anniversary Horloge – Timcovoordeelmarkt.nl

Ik heb ook even contact gehad. Kreeg te horen dat ze de hele week nog modellen op de website zullen zetten.

Is de Aikon Quartz een goede deal? Heb zelf nog niet heel veel verstand van horloges… maar ben vindt het op de foto wel een mooi horloge.

Was volgens mij een damesmaat

Aikon quartz: gewoon een probleemloos horloge met een Zwitsers ETA of Ronda erin.

1 like

Komende weken prob heel veel dozen gevraagd in het gezochte horlogemarkt-gedeelte…

1 like

De automatische versie ziet er wél beter uit meen ik, iets scherper gedefinieerde kast. Daar ff op letten.

1 like

Dank voor de reacties. Volgens mij betreft het een herenhorloge (Aikon AI1108-SS002-430). Heb momenteel alleen een Sarb033 en zoek nog een horloge daarnaast. Vind de blauwe kleur prachtig. Maar voelt wel enigszins als een gok met mijn 16.5 polsje

:rofl: voor mij graag een Prospex Save the ocean…box.

1 like