Oefff… die zou ik zo oppikken. Lag deze in de winkel of online?
In een glazen vitrinekast in de ‘winkel’ (lees: magazijn)
Ben jij wat wijzer geworden wat garantie en/of papieren betreft? Ik las enkel dat de dozen ontbreken maar verder niets over papieren?
Op zich begrijpelijk maar in die prijsklasse zou ik wel kritischer zijn wat inhoud set betreft.
Timco verwijst naar de fabrikant, als in; zij gaan/kunnen niets voor je betekenen in dat geval. Van ML en Junghans en Edox staan er wat dozen, van Seiko, Tissot iig niet. Er zit dus ook niets bij, bij de Seiko gaf ze nog een blanco garantie boekje/pasje.
Blijft nog steeds maar 50% die je betaalt, het is niet dat je dan 2 tientjes korting hebt. €4800 met doos en boekje of €2400 zonder? Ik wist het wel
Dat ze naar de fabrikant wijzen is prima maar moet wel ergens mee aan kunnen komen natuurlijk, dus een pasje lijkt dan nog iets, met evt aankoopbon.
Joah, ik draag m’n horloges toch zonder doos maar dan wil ik wel dat de garantie geldig is.
Heb ze net gebeld. Geen doos, wel boekjes en pasjes (misschien generiek?).
Horloges zijn in ieder geval nieuw volgens telefoonmeneer.
Ik kom net bij Timco vandaan, en heb, omdat ik zakelijk ook met ze te maken heb, een Khaki Field apart laten leggen. Er lag nog een zwart Khaki Field? Die moest meen ik rond de € 400,00 kosten.
Er lagen nog aardig wat Junghans modellen, ik heb een 027/3504.00 meegenomen. Men was nog druk met uitpakken, er volgt dus nog (veel) meer aanbod.
In het kader van de verwachtingen; Timco doet aan inkoop en verkoop a la Action / Aldi. Het gaat om het product, de winkel is niet erg fraai. Horloges liggen apart, veelal zonder doos/garantiekaart/handleiding. Er liggen een aantal dozen van Edox, Seiko en Junghans.
In ieder geval geen scam, en de moeite langs te rijden als je toch in de buurt bent.
Jep, gewoon het standaard Seiko boekje met blanco kaart
Zéker ik heb er meerdere vast gehad en de stickers zitten er nog gedeeltelijk op, de meeste (waaronder de 2 van mij ook) hebben wel wat typische juweliers krasjes
van tegen elkaar aan staan en onzorgvuldig uit de vitrine halen etc.
Volgens mij niet, ze zijn bezig met alles wat online verkocht wordt te zoeken en apart te leggen dat heb ik nog gevraagd; ‘nee meneer dit is/was het’ (overigens ook méér dan genoeg
)
Lekker belangrijk. Ondertussen…
Hij is verkocht
Presage SSA405J1 besteld Stond al even op het verlanglijstje en kon het voor €240 niet laten!
Haha heerlijk! Hij is je gegund Ik ging met in m’n hoofd een SPB14x en een PRX, beide gevonden en een hoop moeite moeten doen om het daarbij te laten. Deze ‘impuls’ werd mij iets te duur maar volgens mij een buitenkansje hoor
Er komen er nog 200 online vertelden ze net. In de gaten houden dus!
Alsnog gave aanwinsten hoor! Weet je of er nog meer SPB14x’en zijn, en zo ja welke?
@Chlorophyl, is er meer bekend over merken / modellen?
Zou kunnen want wat in de winkel lag was wel veel meer dan wat nu online staat.
Zo’n PVD zwarte op nato, de witte dial met glanzend blauwe bezel en nog zo’n beetje bruinige variant op nato (SPB239). Die laatste vond ik ook érg mooi daar heb ik nog over staan twijfelen
Held!
Ik heb zojuist een verzendbevestiging gehad!! Nu twijfel of ik 'm voor mezelf onder de kerstboom ga leggen
Er ligt veel Seiko, Tissot en ML.
Op de website staat amper iets 🫣😆
De meesten zijn snel weggekaapt vrees ik