Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Er moet nog gewerkt worden dus ben vaak te laat :woozy_face::joy:

Komen nog. Werden nu uitgepakt. Zag nog seitonas en turtles.

Net voor mijn neus! :joy:

Hij stond maar 30 sec. online man. Kan niet :smile:

Net voor ik binnen liep.

Ik zag hem liggen naast mijne. Ik hoop niet dat er krassen op zitten. Alles ligt door elkaar.

Nu angstzweet? :joy:

1 like

Seiko – Sea SNJ033P1 Prospex – Arnie 40th Anniversary Horloge – Timcovoordeelmarkt.nl

Ik heb ook even contact gehad. Kreeg te horen dat ze de hele week nog modellen op de website zullen zetten.

Is de Aikon Quartz een goede deal? Heb zelf nog niet heel veel verstand van horloges… maar ben vindt het op de foto wel een mooi horloge.

Was volgens mij een damesmaat

Aikon quartz: gewoon een probleemloos horloge met een Zwitsers ETA of Ronda erin.

1 like

Komende weken prob heel veel dozen gevraagd in het gezochte horlogemarkt-gedeelte…

1 like

De automatische versie ziet er wél beter uit meen ik, iets scherper gedefinieerde kast. Daar ff op letten.

1 like

Dank voor de reacties. Volgens mij betreft het een herenhorloge (Aikon AI1108-SS002-430). Heb momenteel alleen een Sarb033 en zoek nog een horloge daarnaast. Vind de blauwe kleur prachtig. Maar voelt wel enigszins als een gok met mijn 16.5 polsje

:rofl: voor mij graag een Prospex Save the ocean…box.

1 like

Gisteravond al gezien dat de horloges online kwamen bij timco, in de auto zag ik dat de link hier was geplaatst en het snel ging. Had de seiko Presage Sharp Edged op 't oog, eigenlijk de zwarte /bruine maar die was online verkocht.

Toen ik er was werden de online bestelden eruit gehaald, ze snapten niet dat het ineens zo snel ging vertelden ze tegen elkaar dus ik legde uit dat ik dat wel snapte. Haha.

Uiteindelijk is dit prachtexemplaar met mij mee gegaan

13 likes

Leuk dat je zo toch aan een Presage bent gekomen!

2 likes

Zo te zien is er net weer behoorlijk wat geüpload, zit veel leuk spul tussen, jammer dat hun website het niet aan kan :sweat_smile:

2 likes

Doe je goed, khaki field verder niet online dus ik laat het even gaan.

Helaas niks boven 44mm.

voor mijn man is deze overigens ook meegegaan bij timco, glaasje heeft wel wat krasjes maar gaan we tzt laten vervangen door saffierglas

6 likes

Liggen die dingen daar in een grabbelton?

1 like