Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Laat eens zien. Zijn het vegen of krasjes? Ik heb veegjes die wel zijn weg te poetsen.

Jullie maken mij nieuwsgierig hoe erg het is.
Kun je er een foto van maken ?
Wellicht kun je het zo weg poetsen met capecod

Dus vóórdat hier iets over een veeg of krasje werd geroepen ging je er níet vanuit dat er iets aan kan mankeren? Terwijl ze voor 50% de deur uit gegooid worden? En er geen doos bij zit??

Als iets te mooi lijkt…

:point_up: :raised_hands: :ok_hand:

Die aanbiedingen bij Piet Schilder zijn ook echt goed, Ander segment maar toch…

Deze is wel leuk

Om met jullie te delen. De Glacier is binnen en valt qua “schade” reuze mee. Niets dat Cape Cod niet aan kan, oordeel zelf:

Uitgebreid hier: NA: Seiko Prospex Save the Ocean Samurai SRPC93K1

6 likes

Laat @Hendrik het maar niet zien…

1 like
1 like

Ja dat heb je zo weg.
Niks aan de hand.
Erg Mooie horloge gefeliciteerd

1 like

Dank :blush:

1 like

Ligt natuurlijk ook heel erg aan het horloge, normaal gesproken zul je op courante modellen niet zo snel 50% kunnen scoren :wink:

Je kan er zelf voor kiezen om het niet te doen, zoals ik er voor heb gekozen om iets minder kritisch te zijn gezien de hoge korting :man_shrugging:t2:

1 like

Zijn er nog leuke aanbiedingen of moeten we de bromsnorren die de scherpe deals hebben misgelopen aanhoren?

7 likes

Net 1 opgezet. Die bij de bijenkorf.

https://www.jomashop.com/flash-sale-offers.html

Heeft mooie aanbiedingen

1 like

Toch benieuwd hoeveel er hier iets gekocht hebben in de euforie van 50 procent en achteraf spijt hebben.:see_no_evil: ps, ik ging er zelf vol in mee.:grin:

1 like

Valt mee die lag ook bij de Timco maar dan voor 50% :joy:

Nee heb ik niet. :partying_face:

De Hammie heb ik nieuw trouwens. Dus niet van de Timco.

17 likes

Hier ook niet :ok_hand:t2:

24 likes

Zeer content. Minuscuul deukje op kast rechtsboven, wat jammer is, maar die was er vroeg of laat toch gekomen.

16 likes

Foto heb ik (nog) niet, maar zijn aardige krasjes in bol Presage glaasje. Volgens mij kun je die slecht polijsten. Krasjes in de kast zijn minimaal en zo weg.

2 likes