Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Ik heb bericht gehad dat hij verzonden is! Was ik je net voor denk ik :wink:

1 like

Ik ben wel benieuwd hoe jullie horloges geleverd zijn qua verpakking/ingepakt . Mijn seiko kreeg ik in de winkel in een ziplockje mee 🫣. Die heb ik na afrekenen meteen veilig gesteld.

Oke! Ben benieuwd hier een SMS dat ze tussen 1 en 3 komen vandaag.
Ben benieuwd hoe het horloge eruit ziet.

Soort Timco Tombola, zo lijkt het…

1 like

Ja, ziplockje, bubbelenvelop en doosje. Niet ideaal, ook niet heel slecht. Bij een wat forser horloge op stalen band geen goed idee…

Heb hem net geleverd gekregen Seiko - Presage SSA449J1 in een witte doos met daar in een envelop met het horloge.
Horloge is precies wat ik besteld heb.
Helaas geen Seiko doos geen garantiekaart.
Maar dat stond duidelijk ook vermeld.

Staat van het horloge 2 mini krasjes bij de sluiting van de band.
Voor de rest niks op het glas,kast & bezel.
Had ook niet verwacht dat hij 100% gaaf was.
Vooral als het niet in de originele verpakking bewaard wordt.
Ik vind het een mooie deal en ik ben er erg blij mee!

23 likes

Ik krijg sterk het vermoeden dat het niet om een failliete boedel gaat, maar een inbraak oid waar de verzekeraar heeft uitgekeerd en eigenaar is geworden van de horloges. Dat verklaart ook beter de afwezigheid van boxen ed . Blijft een gok!

3 likes

Ik dacht precies het zelfde.

Top, dan is het een goeie deal! Veel plezier ervan!

Snelheid van levering is best ok!

1 like

Nu ik het allemaal lees wil ik er niets van hebben Timco.
Bedankt voor de waarschuwing.
Wil gewoon netjes nieuw en compleet in doos.
Had niet gezien dat ze rommel verkopen.

4 likes

Ik vind pre-scratched eigenlijk wel prettig. Niks erger dan een prachtig nieuw iets voor de eerste keer bekrast zien worden. Plus 50% onder retail. :smiley:

5 likes

Stond er gewoon netjes bij vermeld dus niks geen rare zaken.

Dit slaat natuurlijk nergens op.
Dus @tim_1985 heeft rommel gekocht?
In mijn ogen gewoon een top horloge.

9 likes

Ja okƩ beetje overdreven.
Ik had het niet gelezen en dus een beetje geschrokken.
Omdat ik er mogelijk ook een wilde bestellen.
Ik wil altijd netjes nieuw.
Maar als het erbij staat en je de prijs mooi vind.
Ieder zijn zaak natuurlijk.
Dus @tim_1985 veel draag plezier ermee.

4 likes

Het kunnen ook vitrine modellen geweest zijn…Als je af en toe ziet hoe die eruit zien. Vooral de banden en bracelets krijgen het te verduren.:see_no_evil:

1 like

Mijn seiko is top. De junghans voor mijn man is op 't glaasje wel wat gehavend, de case en strap zijn ongeschonden en loopt hartstikke zuiver. Maar de junghans stond bovenaan de wishlist dus voor de 912,50 euro kan er dan best 'n nieuw glaasje vanaf (en wordt meteen 'n saffier dan) . Voor 'n impulsaankoop of voor de heb, is 't risico misschien wat groot om de beschadigingen op de koop toe te nemen.

5 likes

En als het tegenvalt kun je ze gewoon terug sturen toch? Edit : retourkosten voor eigen rekening.

2 likes

Dat hoop ik wel toch.

Dat is wettelijk verplicht zelfs.

1 like

Det neigt toch een beetje naar op de eerste rij willen zitten voor een kwartje.
Je kiest er wel of niet voor om bij een outlet / opkoop winkel te kopen met de voor of nadelen voor lief genomen.
Het is natuurlijk met zulke winkels altijd het beste om er gewoon heen te gaan. Het zijn gewoon eerlijke winkels het probleem is alleen dat hier nu mooie aanbiedingen voorbij komen van de Timco en dat leden blind gaan bestellen zonder de winkel te kennen (te weten wat voor winkel het is)

12 likes

Zo is het!

1 like