Volgens mij staan er twee nieuwe Tissots en een aantal nieuwe Hamiltons op.
Even het merk als zoekterm opgeven.
Volgens mij staan er twee nieuwe Tissots en een aantal nieuwe Hamiltons op.
Even het merk als zoekterm opgeven.
Ik heb het gevoel dat ze zelf de regie beetje kwijt zijn…
Geeft niet, wij houden wel een oogje in het zeil.
Wat mooi, een beeld om te koesteren
Ik kreeg een notificatie
Dat het hier om horloges met kleine beschadegingen gaat, en zonder doos en papieren zit sommigen blijkbaar niet lekker…
Lijkt me logisch.
Ik heb een nieuwe poging gedaan en Seiko Presage - Limited Edition SPB223J1 besteld. Hopelijk is die niet achteraf al weg
Volgens mij staan er ook weer wat nieuwe op de site…
Die vond ik echt supermooi en was verbaasd dat ie nog zo lang beschikbaar stond op de site maar 42 mm is voor mij toch echt te groot haha, daarom werd het voor mij de SPB305J1. Hopelijk is ie er daadwerkelijk nog voor jou!
Die is ook mooi!
Komt € 145,- aan verzendkosten bij voor die klont
Hahahahahaha.
Vermoed dat het komt omdat de Sumo niet voor iedereen is. De kast draagt echt groot op de pols, ook in vergelijking met de Samurai bijv. Denk ook dat de prijs net wat te hoog is voor de meeste mensen.
De Timco koerier belde net; hij komt over een kwartier langs!
Edit: geleverd gekregen wat ik besteld heb. Geen box en geen garantiekaart. Wel iets meer krasjes dan ik gehoopt had.
En wat werd er in de SMS vermeld ?
Ben net nog even voor de SPB221 (Sharp edge GMT) wezen kijken maar die was me toch echt wel wat te afgekloven, zelfs voor 50%
Dit antwoord ontving ik van timco op mijn vraag over beschadigingen.
Beste klant, zolang er op de productpagina geen informatie staat over een beschadiging zijn de horloges onbeschadigd.
Daar benil gisteravond ook mee bezig geweest. Tot aan afrekenen gekomen en toen liep het vast.
Niks, ik ben alleen gebeld.
Ik kan aangeven dat dit niet altijd klopt!
En ik nu ook
Edit: overigens vond de verkoopster het wel meevallen, die zou hem onbeschadigd noemen (terwijl ie onder een trein heeft gelegen)