Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

En als het tegenvalt kun je ze gewoon terug sturen toch? Edit : retourkosten voor eigen rekening.

2 likes

Dat hoop ik wel toch.

Dat is wettelijk verplicht zelfs.

1 like

Det neigt toch een beetje naar op de eerste rij willen zitten voor een kwartje.
Je kiest er wel of niet voor om bij een outlet / opkoop winkel te kopen met de voor of nadelen voor lief genomen.
Het is natuurlijk met zulke winkels altijd het beste om er gewoon heen te gaan. Het zijn gewoon eerlijke winkels het probleem is alleen dat hier nu mooie aanbiedingen voorbij komen van de Timco en dat leden blind gaan bestellen zonder de winkel te kennen (te weten wat voor winkel het is)

12 likes

Zo is het!

1 like

Ja een gewaarschuwd mens telt voor twee !

Ga je hem houden of stuur je hem terug?

Ben ik nog niet helemaal uit.

Laat eens zien. Zijn het vegen of krasjes? Ik heb veegjes die wel zijn weg te poetsen.

Jullie maken mij nieuwsgierig hoe erg het is.
Kun je er een foto van maken ?
Wellicht kun je het zo weg poetsen met capecod

Dus vóórdat hier iets over een veeg of krasje werd geroepen ging je er níet vanuit dat er iets aan kan mankeren? Terwijl ze voor 50% de deur uit gegooid worden? En er geen doos bij zit??

Als iets te mooi lijkt…

:point_up: :raised_hands: :ok_hand:

Die aanbiedingen bij Piet Schilder zijn ook echt goed, Ander segment maar toch…

Deze is wel leuk

Om met jullie te delen. De Glacier is binnen en valt qua “schade” reuze mee. Niets dat Cape Cod niet aan kan, oordeel zelf:

Uitgebreid hier: NA: Seiko Prospex Save the Ocean Samurai SRPC93K1

6 likes

Laat @Hendrik het maar niet zien…

1 like
1 like

Ja dat heb je zo weg.
Niks aan de hand.
Erg Mooie horloge gefeliciteerd

1 like

Dank :blush:

1 like

Ligt natuurlijk ook heel erg aan het horloge, normaal gesproken zul je op courante modellen niet zo snel 50% kunnen scoren :wink:

Je kan er zelf voor kiezen om het niet te doen, zoals ik er voor heb gekozen om iets minder kritisch te zijn gezien de hoge korting :man_shrugging:t2:

1 like

Zijn er nog leuke aanbiedingen of moeten we de bromsnorren die de scherpe deals hebben misgelopen aanhoren?

7 likes