Is er al iemand bij Timco langs geweest? Hoeveel meer ligt daar nog tov wat er online staat? Is misschien wel een ritje Eindhoven waard?
Ben er vandaag nog geweest, er ligt niet veel meer vergeleken met dinsdag. Zal zo eens op de site kijken maar denk dat het het wel zo’n beetje is. Liggen nog wat 35mm PRX’en die staan volgens mij niet online?
Er staan idd nu geen PRXen online… heb wel even de gouden 35mm online zien staan begin vd week.
leuke 35mm prx is niet verkeerd denk
Ja was vooral (of alleen) de zilveren met rose accenten.
Ik vond hem echt héél klein overkomen
heb de normale maat meegenomen en die past mij goed, terwijl ik hele gemiddelde polsen heb 
Ja? Is dat de “officiële lezing”?
Bummer! Dat is inderdaad too much. Een streepje of veegje op de band maak ik er ook binnen een week op, maar het glas moet netjes zijn.
Is een erg fraai ding, zit er steeds weer ff naar te kijken, de witte variant dan. Groen is ook prachtig maar minder makkelijk combineren, blauw is ook gaaf maar ik heb al blauwe dials 
Ondertussen heb ik nog niets mogen ontvangen
Balen, had op deze belabberde grieperige dag wel een opkikker kunnen gebruiken!
All good! Kijken of we die hele Omega voorraad leeg kunnen trekken met het HF 
En goed opletten op de volgende ex AD die zijn voorraad dumpt.
heb mijn seiko nog niet binnen. gisteren rond 14:30 bestelling geplaatst. morgen misschien
krassen op mn bestelde seiko zit ik trouwens ook niet op te wachten
€ 300 korting op de adviesprijs bij voorbestelling.
List price €1350.
Is niet meer interessant, moet vanaf nu minimaal 50% zijn.
Timco style 
Een Porsche met een krasje, wie wil dat nou niet
Begin maar alvast met huilen,
Was het maar waar voor de Spb333. 
sorry. krassen en strepen enz mag, maar bedoelde t glas
Dinsdag om 17:50 besteld, en vandaag ontvangen. Dus misschien nog even een dagje geduld, beterschap in ieder geval!
hoeveel kostte die?
Gefeliciteerd, u heeft de meest Hollandse opmerking op het forum vandaag geplaatst. U kunt uw prijs innen door een mail te sturen naar manmanman@horlogeforum.nl
2 keer de helft min 50%. 
Op zo’n moment hoop je dat Seiko een saffier glaasje gebruikt maar helaas hardlex zo te zien 
Ik zou hem ook terugsturen!