Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

40% korting op verschillende modellen, waaronder een aantal supermans, zoals deze:

https://www.siebeljuweliers.nl/citizen-herenhorloge-bm7483-15x-leer-bruin#

2 likes

40% korting op een nieuwe CW.
Ja, je leest het goed. Korting van CW zelf op een splinternieuwe CW. Gekker kan het niet!

https://www.christopherward.com/c63-tradetime/c63-tradetime™/C63-39AGM3-TRADV-B0.html 3

Heeft iemand dit terug gestuurd?

Je wilt weten of die erg beschadigd is?
Bellen ( Watsapp met pictures ) of langskomen is de oplossing!
Ik niet in ieder geval. :+1:

1 like

Er zijn sowieso weer nieuwe horloges op de site gezet!

Ook maar eens een poging gewaagd na alle ervaringen te hebben gelezen, op hoop van zegen (en anders maar terug).

9 likes

Ref: SSB417P1 van 330 voor 226 euro. Plus nog meer merken in de sale en sommigen met mooie dikke kortings !!

Hi all, ik ben degene die de captain willard heeft teruggestuurd. Wat mij dwars zat waren een diepere kras rechts op de kast en een beschadiging aan de rand linksonder. Buiten wat kleinere krasjes en uiteraard het ontbreken van verpakking, boekjes, garantiekaart en eventuele extra band. Lang over nagedacht en met pijn in het hart, maar het mij uiteindelijk niet waard voor toch nog deze prijs. Glas wel krasvrij, bezel zo goed als.

4 likes

Even een opmerking, we gaan nu hier in dit topic toch niet elk horloge bespreken dat bij timco ligt. Ben er nu wel klaar mee met timco en denk velen met mij…het was een leuke online aanbieding. En door naar de volgende.:wink:

26 likes

Klopt,stoppen met die Timco trash en graag echte aanbiedingen :grinning:

10 likes

Daar ben ik het mee eens. Het mag wel duidelijk zijn dat er over het algemeen alleen nog puin ligt.

2 likes

Ik denk dat het wel meevalt. Het aanbod is twee keer zo groot sinds vandaag. Maar goed, ik heb makkelijk praten met drie in goede staat zijnde aankopen :wink:

Kreeg net bericht van Sólo Japan dat de Seiko spb333j1 €1150 kost inclusief bezorgen met ups vanuit Spanje.

De 40% korting was alleen voor leden van het Tradingview platform waar dit een samenwerking mee was.

Wel een tof horloge voor mensen die actief op de beurs zijn by the way.

toch net het omgekeerde? Als je actief bent op de beurs, dan zou ik juist zoiets niet dragen

Ik zie hem ook bij Uhrenlounge, kun je ook een prijsvoorstel doen en denk dat je daar ook wel 1150 of wellicht nog minder overeen kunt komen.

1 like

Wist niet dat ze 15% korting gaven op de list price. :+1:

1 like

Op veler verzoek: Dit ligt er bij Punte in Utrecht

20 likes

Dank! Verder niet heel bijzonder, die korting zou je standaard vaak al krijgen. Jammer dat de courante modellen niet meedoen :slight_smile: