Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Een skin diver hoort toch ook in de collectie :stuck_out_tongue_winking_eye:. Kijk er regelmatig naar, en kom dan toch iedere keer weer terug bij de Longines

1 like

Dit weekend toevallig in Oberhausen gespot, wat een geweldig mooi horloge is dat (sorry voor de slechte foto):

6 likes

https://www.weerdjanssen.nl/nl/longines-heritage-l28224569-l28224569.html Hier al een tijdje in de aanbieding.

6 likes

Mijn uhrinstinkt is binnen, zou er nog op terugkomen. Horloge nieuw in de stickers, 2 jaar garantie van hun en 5 jaar longines garantie. Garantiekaart afgestempeld door een italiaanse juwelier op 8-11-22. In de verkoopadvertentie stond ook dat het horloge van 8-11 was… Prima ervaring voor mij dus.

5 likes
3 likes

Bij Punte in Utrecht liggen er ook nog wat Omega’s in de aanbieding zag ik vandaag toen ik er langs liep. Helaas geen foto’s genomen, dus eigenlijk hebben jullie er niks aan :zipper_mouth_face:

2 likes

Tja, hoe deze post snel berg afwaarts ging.:grin:

2 likes

Advertenties mogen volgens de regels niet op het forum geplaatst worden. En maar goed ook…Anders stond het hier zo vol.

Ik wist dat niet.
Excuses hiervoor uiteraard :blush:

1 like

Geen probleem hoor, gewoon enthousiast mee blijven doen.:+1:

1 like

Voor straf ga je morgen weer.:grin:

1 like

Op de site staan ze niet afgeprijsd, Maar er staat wel een mooie Glodemaster.

1 like

Klopt, had al gekeken. 8k vind ik echt teveel voor een globemaster.

Die is al verkocht, blijkbaar is de site niet bepaald up to date.

Leuke grab’ngo.

1 like

Het is niet de PRX Powermatic 80, wat ik eerst dacht, lijkt een wat ouder model te zijn.

Dit is de quartz versie en is niet ouder dan de Powermatic 80

2 likes

https://www.debijenkorf.nl/seiko-presage-horloge-spb221j1-3918090033-391809003300000?ref=%2Fherenmode%2Fhorloges deze is wss niet door de cementmolen geweest. :wink:

1 like

Ik ben er tegenwoordig wat voorzichtiger mee aangezien het voorraadsysteem minder accuraat is als voorheen, maar er is een kans dat deze nog op voorraad ligt in de bijenkorf van Amstelveen.

7 likes