Wat het ook is dat maakt eigenlijk niet uit. Als je blij ben met wat je heb dan is dat top
Alleen jammer, dat je geen garantie van Seiko erbij krijgt. Jomashop heeft zijn eigen garantieservice namelijk.
Ja dat heb je een grijze dealer.
Hoezo?
Als ik me niet vergis heb je enkel volledige garantie bij Seiko authorized dealers, ofwel officiële verkooppunten. Jomashop is dat niet meen ik, zij bieden een beperkte garantie als alternatief.
Dit zal zich uiten in een niet ingevulde garantie kaart
Garantie is gewoon geldig bij het merk. Bij een grijze dealer betaal je over het algemeen een veel lagere prijs. Mocht je iets aan de hand hebben wat betreft service/garantie zullen zij jou daar ongetwijfeld bij helpen. Zij kopen volgens mij hun handel gewoon bij de AD’s nieuw in.
Oh, op zo,n manier. Maar ik heb bij elke gd waar ik kocht de echte garantiepasjes erbij gekregen. Zag idd laatst in het blauw een omega AT die van joma kwam met hun garantie maar zonder Omega garantiepas. Denk dat ik toch liever de originele papieren heb en in geval van garantiegeval hier naar een plaatselijk servicepunt ga.
Mooi aanbieding
Aanbiedingen buiten de EU zijn zelden tot nooit interessant voor dit topic.
Dat is niet mijn ervaring bij Seiko; Zij willen je zeker helpen, maar tegen gewone reparatiekosten.
Mooie GS met €3000,- korting
Mijn eerste post:
Seiko 5 Sports SRPD65K4 (nato band)
De SRPD65K2 (siliconen band) op hun site is niet meer voorradig, want die heb ikzelf vanmiddag besteld Mijn eerste serieuze horloge…
Ik kan blijkbaar mijn bericht (nog?) niet editten: de prijs is 199,-, nieuw bij Twinkle juwelier in Ede.
Holy guacamole…dat is wel een apart dingetje heur.
Doet me een beetje aan deze denken.
Die uurwijzer
Ik snap niet waarom die afgeprijsd is. Valt wel mee hoor.
Thanks, daar raak ik steeds weer in de zonnebrillen verdwaald. Had er eindelijk 3 besteld, betalingsproces doorlopen maar vervolgens gebeurt er niks meer Geen mails, vooralsnog ook geen afschrift bij PayPal. Raar. Ff afwachten en maar opnieuw proberen…
Wat is die lekker he ach het potje van mij is ook leeg hoor.