Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Ik plaag je een beetje. Tis in ieder geval niet mijn advertentie. Ik weet dat niet iedereen een nieuwe kan kopen. Ik heb toen ook een tweedehands gekocht en opgeknapt. Mensen neigen om eerder hier te kijken en niet off topic.

1 like

Dat mag :wink: kan wel wat hebben hoor.

Dat is ook weer zo

2 likes

Ik heb samen met mijn zoon ook een vitrinekast voor de horloges. Genieten we echt van. Dus als je de ruimte hebt ….
Best een goede suggestie van @BroederBill

2 likes

https://www.olfert-co.de/mido-multifort-iii-patrimony-automatik-m040.407.16.040.00 met de bekende codes word deze 723 euro. :+1:

3 likes

€894,95

€454,95

3 likes

Vitrinekast met verlichting
Bieden

Ik kreeg deze voor 25 euro aangeboden maar mijn huis is vol…

Veel te groot voor mijn 5 Eco-drive. :rofl:

Het voordeel met glas is dat ze hun noodzakelijke daglicht krijgen.
Ik ben best bereid je wat meer volume te geven in ruil voor een eco :crazy_face:

:joy::joy::+1:

4 likes

Een prachtig horloge maar zo op het eerste gezicht erg weinig verschil in lengte tussen de uren- en minutenwijzer volgens mij.

2 likes

Geïnspireerd door de ‘dirty dozen’ 1944. Bijna, maar niet helemaal geslaagd.

Longines middelste rij, uiterst rechts:

11 likes

Sale bij Pijnenburg, 20% tot 30% korting op Breitling, Chopard, Ebel, Hamilton, Longines, Tag Heuer en Tissot.

https://pijnenburgjuweliers.nl/Categorie/sale/page/20/?swoof=1&mc_cid=72d08ab634&mc_eid=33e8246d57&pa_categorie=horloges&really_curr_tax=311-product_cat

9 likes
1 like

6 likes

Lekker prijsje voor de seiko.
Toevallig evaring met deze site/dealer?

Prima partij. Drie horloges bij besteld in de afgelopen twee jaar.

1 like

Ik wilde al een tijdje een automatische citizen duiker. Deze kwam ik tegen bij ormada.nl:

De prijs is goed in mijn ogen. Verzending duurde even (vrijdag besteld, woensdag in huis) en er zit geen fles bij maar gewoon een doosjes.

Ik was bang dat het nog het oude kaliber 8403 zou hebben (zonder hacking en handopwinden) maar dat is niet het geval gelukkig.

21 likes

:+1:

1 like

Je heb gelijk. Vergeten de totaal prijs te vermelden.