Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Sale bij Pijnenburg, 20% tot 30% korting op Breitling, Chopard, Ebel, Hamilton, Longines, Tag Heuer en Tissot.

https://pijnenburgjuweliers.nl/Categorie/sale/page/20/?swoof=1&mc_cid=72d08ab634&mc_eid=33e8246d57&pa_categorie=horloges&really_curr_tax=311-product_cat

9 likes
1 like

6 likes

Lekker prijsje voor de seiko.
Toevallig evaring met deze site/dealer?

Prima partij. Drie horloges bij besteld in de afgelopen twee jaar.

1 like

Ik wilde al een tijdje een automatische citizen duiker. Deze kwam ik tegen bij ormada.nl:

De prijs is goed in mijn ogen. Verzending duurde even (vrijdag besteld, woensdag in huis) en er zit geen fles bij maar gewoon een doosjes.

Ik was bang dat het nog het oude kaliber 8403 zou hebben (zonder hacking en handopwinden) maar dat is niet het geval gelukkig.

21 likes

:+1:

1 like

Je heb gelijk. Vergeten de totaal prijs te vermelden.

Een Tissot Luxury met Powermatic 80 uurwerk voor ongeveer € 330 incl invoer en kosten bij Jomashop.

12 likes
2 likes

Bonjour,

Schrijf je in op YEMA en je krijgt sowieso 10% korting op de volgende aankoop (ook nieuwe modellen) zoals:

4 likes

Je kunt bij Yema beter aangeven wanneer ze géén korting geven :wink:

6 likes

Ik vind deze Yema wel echt gaaf zeg!

Je krijgt sowieso geen korting op korting. In elk geval geen member-korting i.c.m. sale, zelfs niet als je erom zeurt :see_no_evil:.

Mee eens. Is onderweg :grin: De andere kleuren zijn ook niet verkeerd (m.n. groen).

1 like

Ja lap, nu ben ik de Yema Classique Yeau 013 aan het bekijken waarvan ze de laatste stuks aan het verkopen zijn… Eigen kaliber, 269 EUR ipv 449. Verleidelijk. Maar ik probeer niet te bezwijken. :wink:

1 like

Graag gedaan :sweat_smile:

1 like

Met Valentijn in aantocht moet ik dan toch ook mijn vrouw iets kunnen aanbieden, als ik niet op de sofa wil terechtkomen. En dan wordt het wat te duur alles bij elkaar, vrees ik. Ik verwacht nog wel een teruggave van de belastingen eind deze maand waar ik misschien iets van kan afnemen voor dit horloge, maar dat zou mogelijk wat te laat komen. Soit, als ze uitverkocht zijn voor het einde van de maand, dan is het het teken dat het niet voor mij bestemd was. Dan spaar ik gewoon nog wat verder, keuze genoeg (te veel). :wink:

1 like

https://www.siebeljuweliers.nl/sale#twn|?tn_fk_soort-artikel=Horloges&tn_fk_ae-geslacht=Heren
Plus 10€ kortingscode 7K0VS33RJIDU

1 like

Nu met 70% korting. Glas moet vervangen worden, is de prijs dan ondertussen interessant?
1 like