Mee eens. Is onderweg De andere kleuren zijn ook niet verkeerd (m.n. groen).
Ja lap, nu ben ik de Yema Classique Yeau 013 aan het bekijken waarvan ze de laatste stuks aan het verkopen zijn… Eigen kaliber, 269 EUR ipv 449. Verleidelijk. Maar ik probeer niet te bezwijken.
Met Valentijn in aantocht moet ik dan toch ook mijn vrouw iets kunnen aanbieden, als ik niet op de sofa wil terechtkomen. En dan wordt het wat te duur alles bij elkaar, vrees ik. Ik verwacht nog wel een teruggave van de belastingen eind deze maand waar ik misschien iets van kan afnemen voor dit horloge, maar dat zou mogelijk wat te laat komen. Soit, als ze uitverkocht zijn voor het einde van de maand, dan is het het teken dat het niet voor mij bestemd was. Dan spaar ik gewoon nog wat verder, keuze genoeg (te veel).
https://www.siebeljuweliers.nl/sale#twn|?tn_fk_soort-artikel=Horloges&tn_fk_ae-geslacht=Heren
Plus 10€ kortingscode 7K0VS33RJIDU
Nu met 70% korting. Glas moet vervangen worden, is de prijs dan ondertussen interessant?
Ik dacht het wel, dus besteld (met optie later betalen mocht het tegenvallen): thanks voor de tip!!
You’re welcome. Ben benieuwd Cihan
Ik begreep plexi glas; misschien nog met wat polywatch al te fixen (wishful thinking)?
Glaasje vervangen is niet zo moeilijk. Voor €20 vind je wel zo’n tool.
Ehhh, cihan? Je hebt mijn gegevens nog he? Mocht die niet bevallen… plexi of saffier, kan allebei zijn geloof ik.
Circula 2.0
Deze tekst wordt verborgenHeb nog een 15% kortingscode voor horloge.nl. Geldig tot eind van de maand en ik gok maar eenmalig. Ik ga hem niet gebruiken, dus wellicht kan ik iemand anders er gelukkig mee maken:
SOV-VlSfGjzs
Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Timex-EXPEDITION NORTH FIELD SOLAR - Horloge - silver-coloured https://www.zalando.nl/timex-expedition-north-field-solar-horloge-blacksilver-coloured-tx152m0fe-d11.html
Picture copyright Timex.
Jesus, wat een geinig ding.
Niet onbelangrijk, hij is €94,95.
Mooi prijsje voor een field / military watch van Timex met saffier.
Uitverkocht
Dat ging snel. 2 minuten geleden nog verkrijgbaar!
Je moet tegenwoordig als de kippen bij zijn.
Inderdaad uitverkocht