bedankt heb ook wat gewinkeld
Idem
Zoek jij nog een groene at op staal? Burger heeft er nu 1 voor rond de 5k liggenā¦gebruiktā¦
Zou ik eerder die groene seamaster hier oppikken 𫣠ef een blauwe⦠de AT staat op een laag pitje op mijn lijst voor de moment
@Jurk had hier een mooie plaat van kunnen maken, hf leden als aasgieren boven het gestorven guraga.
Ik zie wel dat hij uit usa verstuurd?
Een groene seamaster is net in het blauw gezet.
Zag hetā¦
āDatum in mijn bezit gekomen 02-2023ā
Inleidende tekst: ānu moet toch echt het horloge komen die al lang op mijn verlanglijstje staatā
Ik vind het altijd een beetje vreemd dit soort teksten
Vergeet de welbekende āklikā niet
Bestelling gedaan. Bedankt voor de tip.
Ja, zo voelt het wel een beetje maar toch heb ik ook het ea besteld.
We gaan het zien. Ben wel een beetje benieuwd of alles door gaat komen. Hopelijk is zijn website automatisch gekoppeld aan zijn inventaris want op deze manier gaat het natuurlijk hard.
En hopelijk zijn ze na het weekend niet met de noorderzon vertrokkenā¦
Hier werden enkel nog Timco aanbiedingen gepost, toch?
oh man tochā¦
Ja natuurlijk. Ik bedoel; Ik loop geen risico, Paypal is gekoppelt aan mijn CC. En eBay dekt ook de garantie.
Ooit eens een solar Seiko hier gepost, en zelf ook gekocht. En inderdaad niks geleverd, paar weekjes later gewoon mijn geld terug.
Maar deze GMT kan ik niet meer bestellen, hij is niet meer op voorraad.
Ik zie uit naar de komende 20 feedbacks.
Blij met deze tip! Dank! Eerder vanavond voordat mān bezoek kwam even snel 3 bandjes besteld, nu uitverkocht.
Dan wordt het dus wel geüpdatet. Ik twijfel hard over die Tiffany lederen band
Doen!
De travel tool staat ook op uitverkochtā¦Mijn ordernr is 1944. Ben benieuwd naar de andere hier want we kwamen er ongeveer tegelijk op afā¦