Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

bedankt heb ook wat gewinkeld :joy:

1 like

Idem :+1:

1 like

Zoek jij nog een groene at op staal? Burger heeft er nu 1 voor rond de 5k liggen…gebruikt…

Zou ik eerder die groene seamaster hier oppikken 🫣 ef een blauwe… de AT staat op een laag pitje op mijn lijst voor de moment

@Jurk had hier een mooie plaat van kunnen maken, hf leden als aasgieren boven het gestorven guraga.:grin:

5 likes

Ik zie wel dat hij uit usa verstuurd?

Een groene seamaster is net in het blauw gezet.

Zag het… :innocent:

1 like

ā€œDatum in mijn bezit gekomen 02-2023ā€

Inleidende tekst: ā€œnu moet toch echt het horloge komen die al lang op mijn verlanglijstje staatā€

Ik vind het altijd een beetje vreemd dit soort teksten

4 likes

Vergeet de welbekende ā€˜klik’ niet

8 likes

Bestelling gedaan. Bedankt voor de tip.

1 like

Ja, zo voelt het wel een beetje maar toch heb ik ook het ea besteld. :sweat_smile:

We gaan het zien. Ben wel een beetje benieuwd of alles door gaat komen. Hopelijk is zijn website automatisch gekoppeld aan zijn inventaris want op deze manier gaat het natuurlijk hard.

En hopelijk zijn ze na het weekend niet met de noorderzon vertrokken… :upside_down_face:

1 like

Hier werden enkel nog Timco aanbiedingen gepost, toch? :wink:

3 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: oh man toch…

2 likes

Ja natuurlijk. Ik bedoel; Ik loop geen risico, Paypal is gekoppelt aan mijn CC. En eBay dekt ook de garantie.

Ooit eens een solar Seiko hier gepost, en zelf ook gekocht. En inderdaad niks geleverd, paar weekjes later gewoon mijn geld terug.

Maar deze GMT kan ik niet meer bestellen, hij is niet meer op voorraad.

Ik zie uit naar de komende 20 feedbacks.

Blij met deze tip! Dank! Eerder vanavond voordat m’n bezoek kwam even snel 3 bandjes besteld, nu uitverkocht.

2 likes

Dan wordt het dus wel geüpdatet. Ik twijfel hard over die Tiffany lederen band :confused:

2 likes

Doen!

1 like

De travel tool staat ook op uitverkocht…Mijn ordernr is 1944. Ben benieuwd naar de andere hier want we kwamen er ongeveer tegelijk op af…:slightly_smiling_face:

1 like

Ik was juist afgehaakt en door jouw stellige reactie zit ik straks met een mintgroene leren band die ik zelden draag. Maar hey, 17,-, daar kun je toch eigenlijk geen buil aan vallen.

Zou het werken??

+

???

Ik heb 1998

4 likes