Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Ik heb een Garmin met 24 mm band. Ze verkopen bij Guraga banden met max 22 mm. Zijn er behalve esthetische ook ander zaken die een 22 mm band minder beschikt maken?

Voor mijn vrouw zo’n groene moeten kopen. Zij is er helemaal verguld mee.

2 likes

Ja dat was ook mijn idee maar hij kwam bij haar niet door de keuring :man_shrugging:

Joris dankjewel! Heb ook wat besteld daar :grin: weet nog niet wat ik ermee moet maar een travel pouch en watch roll komen altijd wel een keer van pas denk ik :rofl:
inderdaad geen verzendkosten :sunglasses::+1:

2 likes

Geen wonder dat ze failliet gaan als ze zelf de verzendkosten betalen om natobandjes van de VS naar NL te sturen.

Ze versturen uit madrid…

1 like

1953 hier

1 like

Hier ook een tool setje besteld, order 1962.
Ben benieuwd.

Schermafbeelding 2023-02-18 101314

1 like

Ook 3 nato bandjes besteld voor €9,- inclusief verzending. De tool en lederen bandjes zijn helaas uitverkocht.

Deze watch cubes zien er ook leuk uit voor de prijs, maar heb net een nieuwe ontvangen en geen zin om te retourneren.
Dark Brown Leather Cube (guraga.com)

Bedankt voor de tip!

2 likes

Besteld, geen leveringskosten. Bedankt voor de tip,
Gr Tip

1 like

Shit net te laat met het tooltje! Die heb ik nog nodig namelijk

Voor de liefhebber
Ben nu in bataviastad outlet. Heel veel fossil horloges met 50% korting. Ben geen fossil verzamelaar maar er zit best wat leuks tussen.

Certinas in de aanbieding !
Show me some pictures Bill. :+1:

Geen certina te vinden. Wel citizen. Seiko.

1 like

Eens kijken of ie gaat aankomen voor dat bedrag

Geen geld voor zo’n JPM doos.

8 likes

Dat ziet er inderdaad fraai uit! Normale prijs was pikant :). Noob vraag misschien maar waar staat JPM voor?

2 likes

Jean Paul Menicucci

2 likes

Ik was te laat. uitverkocht. De tiffany rol besteld met tiffany band voor m’n dochter

2 likes

Deze bedoelde ik met dat ze duur spul hadden. 990 euro of zoiets en nu voor 149 meen ik? Ik sloeg ik em over maar ik denk dat die gister wel opkeken toen in 1 keer zo,n beetje de hele voorraad naar verschillende adressen in Olanda moest worden verstuurd.:grin:

5 likes

Waar is Olanda?
Voor de afzender zijn we
Los PaĆ­ses Bajos.
Nederland
The Netherlands.

1 like