Ik heb een Garmin met 24 mm band. Ze verkopen bij Guraga banden met max 22 mm. Zijn er behalve esthetische ook ander zaken die een 22 mm band minder beschikt maken?
Voor mijn vrouw zoān groene moeten kopen. Zij is er helemaal verguld mee.
Ja dat was ook mijn idee maar hij kwam bij haar niet door de keuring
Joris dankjewel! Heb ook wat besteld daar weet nog niet wat ik ermee moet maar een travel pouch en watch roll komen altijd wel een keer van pas denk ik
inderdaad geen verzendkosten
Geen wonder dat ze failliet gaan als ze zelf de verzendkosten betalen om natobandjes van de VS naar NL te sturen.
Ze versturen uit madridā¦
1953 hier
Hier ook een tool setje besteld, order 1962.
Ben benieuwd.
Ook 3 nato bandjes besteld voor ā¬9,- inclusief verzending. De tool en lederen bandjes zijn helaas uitverkocht.
Deze watch cubes zien er ook leuk uit voor de prijs, maar heb net een nieuwe ontvangen en geen zin om te retourneren.
Dark Brown Leather Cube (guraga.com)
Bedankt voor de tip!
Besteld, geen leveringskosten. Bedankt voor de tip,
Gr Tip
Shit net te laat met het tooltje! Die heb ik nog nodig namelijk
Voor de liefhebber
Ben nu in bataviastad outlet. Heel veel fossil horloges met 50% korting. Ben geen fossil verzamelaar maar er zit best wat leuks tussen.
Certinas in de aanbieding !
Show me some pictures Bill.
Geen certina te vinden. Wel citizen. Seiko.
Dat ziet er inderdaad fraai uit! Normale prijs was pikant :). Noob vraag misschien maar waar staat JPM voor?
Jean Paul Menicucci
Ik was te laat. uitverkocht. De tiffany rol besteld met tiffany band voor mān dochter
Deze bedoelde ik met dat ze duur spul hadden. 990 euro of zoiets en nu voor 149 meen ik? Ik sloeg ik em over maar ik denk dat die gister wel opkeken toen in 1 keer zo,n beetje de hele voorraad naar verschillende adressen in Olanda moest worden verstuurd.
Waar is Olanda?
Voor de afzender zijn we
Los PaĆses Bajos.
Nederland
The Netherlands.