Neem me niet kwalijk. Edit jij de H er ff voor.
Ik snap em… maarruh, ik heb zelf nooit Los Paises Bajos op een vrachtbrief geschreven…
Olanda is de oude terminologie voor
Holland. Voor Spaanstalige zoals ik hebben we het over de Lage Landen.
Maar ik hoop wel dat de bestellingen zonder naheffing voor portokosten aankomen.
Ben benieuwd of iemand wat gaat ontvangen. Volgende week weer een hoop gehuil zoals met de Timco
Mehh, je bent gewoon jaloers dat je de boot gemist hebt.
Ik heb niets aan dat tooltje ik heb een Dumet
Niet huilen voor je geslagen bent. Die €9 kom ik in het slechtste geval wel overheen.
Hee, hij heeft een dumet!
Ik proef een hoop spanning hier.
Relaxt lieve koopjesjagers van me.
Nee joh… beetje heen en weer plagen.
Normaal doe ik alles per iDeal, maar heb voor deze deals toch maar de CC getrokken
Paypal is your friend.
Op de homepage staat nadrukkelijk “Free Shipping”, dus ik verwacht het niet.
Gisteren een bestelling gedaan en zojuist kon ik de verleiding opnieuw niet weerstaan.
Op en paar natos na is het op dacht ik?
Haha same! Gisteren een bestelling gedaan voor 4 tientjes en zag vanmorgen ineens dat je voor 3 NATO’s maar 2 hoeft te betalen (gisteren helaas maar 2 in de basket gedaan). Dus vanmorgen al die andere kleuren er maar bij gedaan.
Totaal geen NATO man, maar je kan ze beter maar alvast hebben
Dat ging bij mij gisteren ook mis, 2 Nato’s in de winkelmand.
Ik hoop over een paar weken een na te kunnen maken over een timco die door 1 hf lid werd teruggestuurd, toen door een ander lid met 70 procent korting gekocht werd en em ook niks vond maar wist dat ik em graag wilde en doorzette naar mij…Het is nog een work in process maar het komt goed…
De Junghans driver heb jij dus ook opgepikt. Je bent zeer actief Pieter. Lekker bezig