Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

En tegelijk hier op hf de bijpassende doos met omslag overgenomen, wist dat die te koop stond. Offerte opgevraagd voor nieuw acryl en dat viel ook reuze mee, bij het horloge zat het poetsdoekje en de boekjes nog,. Heb dan een full set voor omgerekenend minder dan de helft vd nieuwprijs. En het belangrijkste…Deze stond echt op mijn lijstje.

5 likes

Wat kost dat ongeveer?

Gas erop daar.:grin:

4 likes

Idem hier :sunglasses:

1 like

Netjes :+1: niet verwacht.

1 like

Order 1976, ook net de bevestiging van verzending ontvangen :sunglasses:

3 likes

Ook even een Tiffany leather cube en pouch gekocht, geen verzendkosten, leuk prijsje zo. Ben benieuwd!

1 like

Grappig, ik had 1941 maar heb nog geen bevestiging. Had wel van elke nato 1. :grimacing:

Oké oké

2 likes

Kon het niet laten…
Vandaag andere deal bij fossil. Batavia.
2 horloges oorspronkelijk 135 euro p.s.
Afgeprijsd naar 59,95 p.s. vandaag 2 halen voor 99 euro. Plus nieuwsbrief aanmelding eerste aankoop 15% korting erbij. Korting op korting mocht in de kleine letters omschreven ook bij outlet.

19 likes

Dus € 85 voor 2 horloge’s die normaal € 270 moeten opbrengen. Kun je nagaan wat een marges erop zitten.

Goede deal Bill!

3 likes

Maar je hebt toch al 324 horloges BroederBill? :joy:

2 likes

:rofl: Ja mooi he, en nog houden ze er iets aan over.

Thanks! Een aantal aasgieren uit Nederland hebben al t moois al opgepikt maar gelukkig kon ik nog 5 bandjes vinden die ik absoluut niet nodig heb. :wink:
Als ze al aankomen… :sweat_smile:

5 likes

Op het laatst komen altijd de Condor’s die beenmerg en botscherven opvreten… :upside_down_face:

2 likes

Echt, die strip of scène is een goede voor op de kalender van 2024… loop vast vooruit…:grin:

3 likes

Ik heb begrepen dat Guraga een bus met spullen naar NL laat rijden, dat was gunstiger dan losse postzendingen :stuck_out_tongue:

9 likes

365 dagen in een jaar

7 likes

Koopje !

Meteen verkopen. Je krijgt er vast nog 30€ per stuk voor.

:sleeping: