Tja invicta is daar nog beter in is mijn ervaring. Maar het boeit me niet zo vind ze mooi. Een kinderhand is gauw gevuld.
Zo is het maar net, gewoon lekker van genieten
Helaas hier 2 emails met een refund van Guraga 🫤. Order nummers 2031 + 2032 met Tiffany spulletjes. Watch roll, strap en pouch. Helaas pindakaas
Hier zojuist ook een mailtje gekregen van Guraga met Kennisgeving van terugbetaling.
Gaat dus niet door.
Website ligt er ook uit,
Lol, ik heb ook een refund voor een Tiffany band. De nato die ik er maar bij heb gedaan voor de gelegenheid komt dan schijnbaar wel
Mijn order helaas ook geannuleerd
Nou lekker, leather cube en pouch geannuleerd, krijg alleen de NATO’s geleverd.
Ah ja… het was het proberen waard toch. De helft van mijn bestelling komt vooralsnog wel. Helaas niet het spring bar tool setje, daar ging het mij eigenlijk om.
Misschien was een busje huren toch te duur voor ze met de huidige brandstofkosten
Gek, ze sturen mij een hele hoop orders…
Haha die van mij ook refund
Jij was er dan ook zeer snel bij! Misschien werkte het voorraad systeem toch niet zo goed.
Oei dan zal ik zo ook wel een refund mail krijgen . 2052 met pouch en watch cube… was natuurlijk ook te mooi om waard te zijn. Heb nog geen refund e-mail gehad maar ga er wel vanuit.
Was een grapje, alles gecancelled en geld teruggestort…
Oh niet eens een nato? Das wel balen.
Die staat er dan bij mij nog wel op. Maar voor die 6€ lijkt het me niet echt de moeite voor ze…
Het tooltje, dat wilde ik echt…de rest. Mwah. Denk dat de curator heeft gezien dat de verzendkosten etc hoger lagen dan de inkomsten…
Ik vrees het ook. Hier ook alles gecanceld. Jammer, die Shell Cordovan bandjes leken erg de moeite. Zeker voor die prijs…
Net ook mail dat de tiffany band en watchroll refunded zijn.