Idem
Ik heb order 1968… nog geen email… fingers crossed…
Hier ook. Alle leerproducten gerefund. Ben wel benieuwd wat daar gebeurt is.
Het was om te beginnen natuurlijk al een gokje maar met een paar mooie NATO’s voor weinig ben ik ook wel tevreden.
Ik had 3 nato’s besteld. Vooralsnog alleen een mail ontvangen met “Your order has just left our warehouse”.
Hier een mail dat de nato’s verzonden zijn…
Ik had 1944. Alles al terug…
2 pouches
3 natos
2 tools
Ik denk dat er een grote fout is gemaakt. Zoveel korting en geen verzendkosten rekenen. Dat kan nooit de bedoeling zijn geweest.
Zou me niks verbazen als de site weer op groen gaat als de verzendkosten zijn geregeld.
Zou heul goed kunnen!
Iemand heeft daar uitverkoop gehouden en in het afrekenproces de verzendkosten vergeten in te bouwen.
De baas kwam even langs vandaag en kreeg een hartverzakking en heeft alles teruggedraaid. Zomaar een scenario…
Werknemer heeft nog aangeboden om alle leveringen zelf te doen en in nl te blijven om een baan in logistiek te zoeken maar werkgever wilde geen positieve aanbeveling afgeven…
Oei. Ik ben benieuwd, hier alleen nog de bevestigingsmail gehad. Dus er is nog hoop….
Hier ook refund mail ontvangen. Helaas…
Dit had niemand zien aankomen.
Ja kreeg ik gisterenavond ook “Your order has just left our warehouse”, tot vanmiddag…
Precies, ik heb net echt een potje zitten janken. Zit nog midden in verwerkingsproces van het timco debacle. Nu dit…Wordt het dan nooit beter?
Hoe hebben jullie betaald? Ik met Apple Pay maar nog geen bericht gehad. Was ook maar 1 leren bandje. Wou niet zoveel risico lopen.
En tussendoor nog een confrontatie met een oplichters website mbt Timex.
Waar gaat het heen ……