Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Wat was er gebeurd nadat je iets had besteld daar? Ik drukte bijna op bestellen namelijk. Hebben ze geld afgeschreven?

1 like

Pp. Ook al terug gekregen.

Haal die link dan even weg ook! :see_no_evil::joy:

1 like

:rofl: Staat oppassen voor :warning:

1 like

Was zeker niet de bedoeling dat het als link zou posten?:grimacing:

1 like

Post weggehaald. Als TL1 kun je niets aanpassen :man_shrugging:t3:

2 likes

Er stond wel gewoon “free shipping” op de homepage. Jammer, maar helaas.

1 like

Van de 2 orders is er 1 deels geannuleerd (de leren bandjes en de spring bar tool), de 2 nato’s (nog) niet. Over order 2 nog niks gehoord. Geld van order 1 al terug via paypal.

Ik heb nog geen bericht, order 2051, anders dan de bevestiging. Ook via Apple Pay. We wachten t af.

Update: krijg net bericht van Guraga dat de order het warehouse heeft verlaten :grimacing:… zou het dan toch goed komen?

Mss, maar die update heb ik, en meerdere vanmiddag ook gehad…:smirk:

Ja ik ga er ook vanuit dat t gewoon een foutje is. Ik post hier vanzelf dat ik ook een annulering heb gehad… :rofl:

1 like

Hier nog geen bericht, noch afzegging, noch verzending. Ik ga maar nergens vanuit, wel jammer! Taupe bandje en leren vintage waren precies wat ik nog zocht

1 like

Gelukkig hebben we batman die redding biedt met zijn belangrijke aanvulling. Ik zal je graag oproepen bij mijn volgende post. Heeft veel meerwaarde

4 likes

Ik had met Ideal betaald dus nog een paar dagen afwachten in spanning :see_no_evil: Die zijn wag minder snel met terug betalen :disappointed_relieved: Maar zal vast goedkomen …

Dit ging om een paar natos, dus ik wacht rustig af.

Ik heb gisteravond dezelfde mail gehad. Ook voor nato’s. Nu maar afwachten ook.

In mn spambox:
Your order has just left our warehouse!
Zaterdag om 20.46

Hier ook. Enkel een paar nato’s besteld.

FTFY