Wat was er gebeurd nadat je iets had besteld daar? Ik drukte bijna op bestellen namelijk. Hebben ze geld afgeschreven?
Pp. Ook al terug gekregen.
Haal die link dan even weg ook!
Staat oppassen voor
Was zeker niet de bedoeling dat het als link zou posten?
Post weggehaald. Als TL1 kun je niets aanpassen
Er stond wel gewoon “free shipping” op de homepage. Jammer, maar helaas.
Van de 2 orders is er 1 deels geannuleerd (de leren bandjes en de spring bar tool), de 2 nato’s (nog) niet. Over order 2 nog niks gehoord. Geld van order 1 al terug via paypal.
Ik heb nog geen bericht, order 2051, anders dan de bevestiging. Ook via Apple Pay. We wachten t af.
Update: krijg net bericht van Guraga dat de order het warehouse heeft verlaten … zou het dan toch goed komen?
Mss, maar die update heb ik, en meerdere vanmiddag ook gehad…
Ja ik ga er ook vanuit dat t gewoon een foutje is. Ik post hier vanzelf dat ik ook een annulering heb gehad…
Hier nog geen bericht, noch afzegging, noch verzending. Ik ga maar nergens vanuit, wel jammer! Taupe bandje en leren vintage waren precies wat ik nog zocht
Gelukkig hebben we batman die redding biedt met zijn belangrijke aanvulling. Ik zal je graag oproepen bij mijn volgende post. Heeft veel meerwaarde
Ik had met Ideal betaald dus nog een paar dagen afwachten in spanning Die zijn wag minder snel met terug betalen
Maar zal vast goedkomen …
Ik heb gisteravond dezelfde mail gehad. Ook voor nato’s. Nu maar afwachten ook.
In mn spambox:
Your order has just left our warehouse!
Zaterdag om 20.46
Hier ook. Enkel een paar nato’s besteld.
FTFY