#Guragugaraagu: het is dan misschien geen busje geworden voor transport, ik kreeg volgend bericht:
âYour order is in the hands of Maersk and will soon be hereâ
Ik zie nu een zeecontainer voor me?
Ja klopt. Ik kreeg een nauwkeurige gps code tracker erbij en de natos liggen in deze container
Op 447 cm van de deur 76 cm vanaf de linkerkant
Je moet ze wel zelf even ophalen in Rotterdam
, ff een uithaler regelen!
Mooie kortingen bij Ocarat op âpasmodellenâ.
Nog via C24 gekocht hier, bezel was gebarsten, en hebben ze toen heel net opgelost met omruil.
https://ocarat.com/montre-automatique-homme/#category-2326/orderby-position/orderway-asc/n-42
@Kad goeie tip, ik zie een Edox Hydrosub staan met aardig wat korting. Limited (1 van 500 op de achterkant), met daarin een chronometer gecertificeerde sellita SW200.
63% korting is wat overdreven, maar âŹ700,- toch een nette prijs lijkt me.
Heb je je al ingeschreven voor de cursus âhoe omgaan met teleurstellingenâ?
Zou ik wel doen.
Casio LED Illuminator Lap Memory 60 10-Year Battery Menâs Digital Sports Watch 100 M Water Resistant Countdown Timer Auto Calendar (Casio Model: WS-1400H-1BV), Black (WS1400H-1BV) https://a.co/d/bPTCpyJ
Die wordt iedere keer uitgesteldâŠ
The Rolling Stones :
You canât always get what you want.
I canât get no ( Satisfaction ).
Geen cursus voor nodig.
Iemand ook al daadwerkelijk geld terug ontvangen van guraga? Hier ook de bekende refund mail, maar de refund zelf laat voorlopig op zich wachtenâŠ
Gossie⊠was dit horloge ooit 500 euro?
Dat vind ik ook al behoorlijk⊠ik heb er wel eens (op afstand) in Indonesië voor gekeken met het idee dat mijn vrouw hen mee kan nemen na familiebezoek. En die was wel duurder dan dat ze hier kosten.
Maar in NL is die witte niet verkrijgbaar, voor zover ik weet. Dat is dan âde aanbiedingâ
Uiteindelijk met invoer etc kom je op de winkelprijs van hier uit.
Nog steeds in behandeling staat er bij mij op paypal
Vandaag gedeeltelijk geld teruggestort gekregen.
Een paar bandjes worden wel geleverd.
Ook daarvan melding gekregen dat ze onderweg zijn.
Ja via Apple Pay.
Verdraaid mooi zo een ice blauwe plaat.
Negatief, heb ze net maar een mail gestuurd
Ene Robert van hun blijft maar mails sturen dat ze nieuwe aanbiedingen hebben. Ik heb gezegd eerst geld terug voordat ik naar jullie aanbiedingen kijk.
Maar goed, als ze heel HF moeten refunden zijn ze nog wel ff bezig