Ik heb ze een slechte review gegeven op hun site. Direct kreeg ik een uitgebreide mail met uitleg en excuses. Nog geen geld terug overigens.
Dat zal ze leren! Je weet dat de toko overmorgen niet meer bestaat hé?
Nee. Advies prijs was in de buurt van de 279€
Bekende van / nu voor prijs truc.
Toch opmerkelijk dat ze niet op e-mails en chatberichten reageerden, maar wel stante pede op een slechte review. Ze willen uiteindelijk hun spulletjes nog kwijt.
Ze gooien het op een menselijke fout. Helemaal begrijpen doe ik die nog nog, maar vooruit. In ieder geval hadden ze wel een mail eruit kunnen gooien op het moment dat ze een deel van de verkopen annuleerden.
Ik wil je niet afvallen of aanvallen, maar we hebben een verschillende kijk op een bedrijf dat de handdoek in de ring gooit. Het is geen Bol.com of Coolblue, maar waarschijnlijk slechts een eenmansbedrijfje.
Dat je in de midden van een hoogst turbulente periode en bij een liquidatie verkoop het serviceniveau verwacht van een grote retailer, is in mijn ogen niet realistisch. Ik vraag me dan ook af wat voor zin het heeft om druk te gaan mailen, boze reviews te schrijven, vragen of er al geleverd is etc.
Zelfs in goede tijden hadden ze waarschijnlijk niet zo snel geleverd als hieronder geinsinueerd. Ook is mijn order niet gecanceld en gewoon duidelijk gecommuniceerd, maar ik hoor nu ogenschijnlijk wel bij de groep die Guraga voor scammers uitmaakt. Dat ‘namens Horlogeforum’ communiceren voel ik me niet zo goed bij.
Helemaal mee eens. Niet heel fris dit.
Helemaal mee eens! Absoluut niet fraai om op deze manier te communiceren.
Trustlevel 1 maar toch schrijven namens ‘the dutch watch forum’
Je moet maar durven.
Schrijven uit naam van een forum mag in mijn ogen een goede waarschuwing opleveren. Dat zijn reviews van slechte verliezers. Geschoten en misgeschoten echt triest om een winkel zo na te trappen.
“No one of the Dutch watch forum will do business with Guraga again. No one” - aldus de review
Toch een soort van namens
Dat stukje had ik gemist.i stand corrected.
Je kunt van de handelswijze van de shop en of het bewust of onbewust is gedaan van alles van vinden, maar ongevraagd namens één of meerdere personen reageren is - op z’n zachtst gezegd - niet chique.
Bij mij is ook een deel geannuleerd, maar de nato’s worden wel geleverd. Althans, ik heb een T&T code ontvangen.
De centjes zullen wel teruggestort worden, ik zou er niet van wakker liggen.
Ook wel een beetje schrijnend dat mensen hier 1000en euro’s aan horloges geven, maar moord en brand schreeuwen als ze 50% korting ipv 85% korting krijgen op een bandje van €100 in een shop waar ze zonder korting nog niet naar zouden kijken.
Een ongelukkige fout, absoluut!
Oplichting… ik denk het niet.
Beetje een ‘Karen’ gevoel hier
Grote meneer hoor.
Ter info: Inmiddels refund ontvangen, lijkt erop dat ze dan toch vandaag begonnen zijn met geld terugstorten.
Daar geloof ik ook weer niet in. Maar als je bij een “foutje” de kans probeert te grijpen een winkel het vel over de oren te trekken en uiteindelijk je zin niet krijgt dan moet je achteraf niet gaan huilen. Dit was te verwachten het was simpel gezegd te mooi om waar te zijn.
wat een treurnis die reviews
wie van het forum zou superdutchman zijn? the plot thickens
Vind het ook een zwakke zet om namens een forum een review te posten. Ik heb 6 nato’s besteld. Keurige emails gehad met de status en inmiddels een track en trace dat het met dhl bezorgd zal worden. Van mijn kant lijkt het nog steeds een positieve review te worden. Pas op met wat je zegt als je namens een groep iets durft te zeggen.
En wat al eerder gezegd, heb wat geduld. Er zal geen call center achter zitten. Heb wel eens geld retour moeten hebben van Zalando, duurde ook meer dan een week,.ga ik ook niet direct mailen, appen, reviewen etc.