Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Zeg droeftoeter, hier heeft een klein eenmanszaakje een fout gemaakt en die daarna zonder kosten voor de besteller ongedaan gemaakt. Doe eens normaal man…

Ik had zelf de watch box besteld waarbij ik de prijs eigenlijk al te mooi om waar te zijn vond. Logisch dat deze Spaanse meneer zijn fout corrigeert, geld is snel terug geboekt en prima open communicatie daarover.

14 likes

Zo is dat en niet anders :+1:

Zo. Klaar nu.

De Ultrablack is nu verkrijgbaar.
Levering 2e batch.

De -20% kortingscode schijnt te werken.
Zie het Venezianico topic voor de code.

2 likes

:pray:t2: brother

Sorry wat? :angry:

Kunnen deze reviewers de volgende keer lekker voor zichzelf communiceren? Dit is niet een vriendelijk verzoek. Niemand hoeft ongevraagd namens mij of namens een clubje waar ik toevallig lid van ben te praten.

3 likes

Zo te zien heeft iemand het alweer recht getrokken.

71 likes

Vindt het netjes omschreven en opgelost.

4 likes

Briljant dit. Bedankt ouders van Ronald​:rofl::rofl::rofl::ok_hand::ok_hand:

absoluut, goede communicatie van die partij :grin:

If we have refunded you the money, don’t worry because this money will arrive to your bank account.

If you have done it with a payment method other than credit card it is normal and refunds can take from 7 to 15 days.

Best regards

daus dan is dat ook weer opgelost.
:sunglasses::+1:

Met zulke reviews is het dan ook weer gelijk duidelijk hoe het komt dat Nederlanders een bepaalde imago hebben in het buitenland.

5 likes

Kunnen we terug naar de aanbiedingen asjeblieft.

9 likes

“Ronald will be put in the naughty corner for a month”
:rage:

Nog leuke aanbiedingen ondertussen?

:sweat_smile:

3 likes

Alsjeblieft, zoek maar uit . :+1:
https://www.abramo.de/uhren/marken-uhren/seiko-uhren.html

Inclusief stroopwafels !
3 likes

Het lijkt hier Facebook wel, waar iedereen gelijk op elkaar inhakt. De herinneringen daaraan van jaren terug kwamen gelijk weer boven. Valt mij wel vaker op op het forum, helaas. Het zal de tijdgeest wel zijn.

Had ik het forum erbij moeten halen in mijn review? Nee, kennelijk niet. Sorry daarvoor.
Voor het overige vind ik het handelen van voornoemd bedrijf onzorgvuldig, om het mild uit te drukken.

1 like

Zegt de meneer die schaamteloos en schreeuwend namens een heel forum inhakt op de eigenaar in nood van betreffende onderneming. Zou je dat ook doen als je in z’n winkel stond?

Hoe dan ook. Excuses aanvaard.

4 likes

What goes around comes around…

Het online review cancel-cultuurtje is helaas veeleer de huidige tijdsgeest.

2 likes

Jij vindt dat moord en brand roepen in de review sectie van een webshop niet een beetje droef?

3 likes

Iemand nog een aanbieding? Of blijven we ruziën als een stel pubers?

7 likes

Dat bedoel ik net.