Zeg droeftoeter, hier heeft een klein eenmanszaakje een fout gemaakt en die daarna zonder kosten voor de besteller ongedaan gemaakt. Doe eens normaal man…
Ik had zelf de watch box besteld waarbij ik de prijs eigenlijk al te mooi om waar te zijn vond. Logisch dat deze Spaanse meneer zijn fout corrigeert, geld is snel terug geboekt en prima open communicatie daarover.
Kunnen deze reviewers de volgende keer lekker voor zichzelf communiceren? Dit is niet een vriendelijk verzoek. Niemand hoeft ongevraagd namens mij of namens een clubje waar ik toevallig lid van ben te praten.
Het lijkt hier Facebook wel, waar iedereen gelijk op elkaar inhakt. De herinneringen daaraan van jaren terug kwamen gelijk weer boven. Valt mij wel vaker op op het forum, helaas. Het zal de tijdgeest wel zijn.
Had ik het forum erbij moeten halen in mijn review? Nee, kennelijk niet. Sorry daarvoor.
Voor het overige vind ik het handelen van voornoemd bedrijf onzorgvuldig, om het mild uit te drukken.
Zegt de meneer die schaamteloos en schreeuwend namens een heel forum inhakt op de eigenaar in nood van betreffende onderneming. Zou je dat ook doen als je in z’n winkel stond?