Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Ah, dacht dat je de reviewende huilstruik verdedigde.

My bad.

2 likes

Hahaha Ronald klinkt een beetje als de man die zijn zin niet krijgt
 uitgespeeld.

Geweldig die reactie van Ronalds ouders :joy::joy:

Je zal maar die Ronald zijn en hier meelezen :zipper_mouth_face:

Edit. Ik zie nu ook welke Ronald het is :rofl:

3 likes

Brick pas je wel even op. Voordat je het weet begint iemand nog met een wetboek te wapperen.

3 likes

Ja humor zijn sommige niet vreemd. :joy:

Je zal er maar niet tegen kunnen dat iemand een mening heeft :innocent::nerd_face:

1 like

Het blijft natuurlijk een dutch watch forum :joy::joy:

3 likes

Is daar niet een juridische term voor?

:sunglasses:

2 likes

Geen idee en geen verstand van. Maar misschien kan Ronald helpen?

Die is verdwenen
:cry:

1 like

Die is druk met het bouwen van een nieuwe website, www.dutchwatchforum.com :grin:

6 likes
1 like

:joy::joy: Ronald will be put in the naughty corner for a month.

3 likes

Nogmaals dank @Pieterswatch de bandjes van de actie zijn binnen :+1:

11 likes

Hier zijn ze ook binnen! Me toch een klein beetje laten gaan misschien?

8 likes

Hier zijn de Garuga bandjes ook binnen en voor iedereen die twijfelt: de kwaliteit is best mooi. Lekker fijn gewoven, soepel, zacht en het metaal is netjes afgewerkt en niet te dun. Meerdere malen beter dan de bandjes die ik ooit van AliExpress heb gehaald. Het is een tijd geleden dat ik een Tudor op de originele nato heb gepast, maar deze bandjes deden me daar toch meer aan denken dan aan goedkoop Chinees spul.

Dus pak die actie, zolang die nog loopt (=dit weekend). Voor 11 euro per band heb je hier echt wat moois voor!

Linkje naar de originele post van @WJH want die staat flink wat hoger in dit topic: Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Yes, ik weet het, de datum op het horloge klopt niet.

7 likes

Inclusief een zakje push pins recht en gebogen in de bijhorende maat.
:+1:

1 like

Fijn bandje die tubular nato.

11 likes

Geen ‘echte’ aanbieding, maar ben benieuwd of iemand dit boek heeft aangeschaft?
https://www.mrporter.com/en-nl/mens/product/jaeger-lecoultre/lifestyle/art-fashion-photography/the-collectibles-2023-mr-porter-edition-hardcover-book/1647597307367740?ignoreRedirect=true&ppv=2&cm_mmc=Google-ProductSearch-NL--m--MRP_EN_NL_PLA--MRP±+NL±+GS±+Smart+Shopping±+BAU–Ad+group_INTL&gbraid=0AAAAADRhcNavrjh2qUDWXvO8P-Rw7e1MV&gbraid=0AAAAADRhcNavrjh2qUDWXvO8P-Rw7e1MV&gclid=Cj0KCQiAo-yfBhD_ARIsANr56g6XA9veieur6fA632m_JUuvZtnF9zPlcfAaWRaVwdKlOflS-gHtZq4aAv_PEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

1 like

Nee, wel deze.
Ook al geen aanbieding helaas.

1 like

Maar je wilde het gewoon heel graag even posten in het aanbieding topic?

3 likes

Snap m wel.
Tientallen, misschien wel honderden horloges, voor die prijs!
Meer aanbieding ga je niet vinden
:blush:

4 likes