Mooie modellen genoeg in beide boeken
Hahaha jeetje. Ach je kunt nooit teveel NATOs hebben. Hier ook besteld (eentje), ook binnen en gedragen inmiddels. Zeer over te spreken. Wel bijzonder dat één enkele NATO in een doos kwam ipv enveloppe.
Daar zijn natuurlijk al die lederen artikelen uit gehaald
Ik heb thuis een nato bandje wachten, door posts hier positief benieuwd
Voor die 4.50 per band had ik er misschien wel wat meer kunnen nemen maar ik was wat bang voor gedoe want als iets te goed is om waar te zijn… wel super blij met deze band staat ook fantastisch op m’n zwarte Duro
Ik heb een extra natobandje gekregen bij m’n order van Gurugagugua, die staat op de pakbon en de feitelijk bestelde niet. Opmerkelijk.
Moet ik nu moord en brand schreeuwen en bozige reviews op de site schrijven of tevreden zijn? Wat is tegenwoordig hip?
Helemaal los gaan! Van scam tot oplichting. En ook vooral hoe erg je benadeeld bent. Want iedereen wil het weten!
Het meest belazerde is nog wel dat het door mij bestelde bandje 22mm is, maar het extra/verkeerd geleverde bandje is 20mm. Voel je 'm al aankomen: er zijn TWEE sets 22mm pushpins meegeleverd. Voor gratis nota bene! Dat kán toch niet!?
mss ging het altijd zo en zijn ze daardoor in de problemen gekomen.
Schrijf 'm ook even namens mij!
Ben benieuwd hoe laat vandaag de site, zoals aangekondigd, op zwart gaat.
Ik steek iig even een kaarsje aan
Kunnen we weer terug gaan richting leuke aanbiedingen?
Nee we doen voortaan alleen nog stomme aanbiedingen
Zeg dan gelijk dat je namens het dutch watch forum spreekt.
En dat ze nooit meer wat bij ze kopen!
Dit is wel een leuke hoor.
Nee joh! Dat kannie waar zijn!