Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

:rofl: Mooie modellen genoeg in beide boeken

1 like

Zitten enkele toffe aanbiedingen tussen :+1:

https://www.olfert-co.de/pre-owned/?p=1

Hahaha jeetje. Ach je kunt nooit teveel NATOs hebben. Hier ook besteld (eentje), ook binnen en gedragen inmiddels. Zeer over te spreken. Wel bijzonder dat één enkele NATO in een doos kwam ipv enveloppe.

1 like

Daar zijn natuurlijk al die lederen artikelen uit gehaald :stuck_out_tongue:

Ik heb thuis een nato bandje wachten, door posts hier positief benieuwd :partying_face:

Voor die 4.50 per band had ik er misschien wel wat meer kunnen nemen maar ik was wat bang voor gedoe want als iets te goed is om waar te zijn… wel super blij met deze band staat ook fantastisch op m’n zwarte Duro

10 likes

Ik heb een extra natobandje gekregen bij m’n order van Gurugagugua, die staat op de pakbon en de feitelijk bestelde niet. Opmerkelijk.

Moet ik nu moord en brand schreeuwen en bozige reviews op de site schrijven of tevreden zijn? Wat is tegenwoordig hip?

3 likes

Helemaal los gaan! Van scam tot oplichting. En ook vooral hoe erg je benadeeld bent. Want iedereen wil het weten!:wink:

4 likes

Het meest belazerde is nog wel dat het door mij bestelde bandje 22mm is, maar het extra/verkeerd geleverde bandje is 20mm. Voel je 'm al aankomen: er zijn TWEE sets 22mm pushpins meegeleverd. Voor gratis nota bene! Dat kán toch niet!? :stuck_out_tongue:

2 likes

:grin: mss ging het altijd zo en zijn ze daardoor in de problemen gekomen.:smirk::thinking:

3 likes

Schrijf 'm ook even namens mij!

2 likes

Ben benieuwd hoe laat vandaag de site, zoals aangekondigd, op zwart gaat.

1 like

Ik steek iig even een kaarsje aan

1 like

Kunnen we weer terug gaan richting leuke aanbiedingen?

3 likes

Nee we doen voortaan alleen nog stomme aanbiedingen

5 likes

Zeg dan gelijk dat je namens het dutch watch forum spreekt.

4 likes

En dat ze nooit meer wat bij ze kopen!

3 likes
5 likes

Dit is wel een leuke hoor.

Hoppa, sla je slag !! Van 39.95 voor net geen € 18,- !!

:+1:t2::+1:t2:

7 likes

Nee joh! Dat kannie waar zijn!

4 likes