Zijn hier echt liefhebbers voor op het forum? Ben totaal geen snob maar voor mij heeft dit niks te maken met de hobby…
Deel die zooi dan ook niet. Ik vind het vriendelijk van je hoor. Maar een Apple Watch, Ice watch een fotoboek (Al denk en hoop ik dat dat sarcasme was) Zouden hier niet moeten staan. Dit was ooit een leuk topic met mooie aanbiedingen en nu is het Invicta zooi en andere rommel.
Ik zei het iets milder maar dit is wel wat ik bedoel. Die oris, dat was een leuke tip voor degene die em gemist had.
Mooie Oris en die kleur plaat is ook lekker
Hier dan maar het heel hoge segment
https://www.lesambassadeurs.ch/ch_de/uhren
Van die Laurent Ferrier had ik nog nooit gehoord
p.s. 12 stuks Langhe op voorraad
p.s. 2 filmpje van die Ferrier
Het gaat mij niet om hoog of laag segment. Maar laten we het wel bij de deals voor de echte liefhebbers houden. (En dat ben je waarschijnlijk als je hier lid ben)
Straks zitten hier ook beginners mee te kijken en denken ze een koopje te hebben aan een Ice watch
Ik bedoel het niet zo boos als dat het overkomt het zal heus allemaal wel goed bedoeld zijn.
Iemand enig idee wat voor ‘gek’ model Seiko dit is en wat ie kost, naast de MM200 die overigens met €540 érg leuk geprijsd is (beter nog dan Roermond)?
Fotoboek van mij was idd een sarcastische steek naar de applewatch. Iedereen moet doen en dragen wat ie wil maar daarvoor zitten de meeste hier niet. Daarom dacht ik als we die posten kan een fotoboek ook nog wel:tada:
Is die mm200 zwart of groen?
Lijkt erg op de SPB079. Zwarte plaat met blauwe bezel.
Thanks best geinig ding (vind ik)
Volgens mij wat nielsrr zegt, zwart/zwart is er (geloof ik) alleen op staal, groen heeft wat goud accenten (wijzers etc) en komt volgens mij ook op staal en dan heb je nog de blue hole (origineel op rubber geloof ik)
Damn, zwart zwart is wel erg mooi.
Ff google , zo begint et altijd🧐
Niet zwart blauw? (De MM200 naast de giugiaro)
Ja oude model
Ik denk een spb079
dat ja