Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Ja die :pray:

1 like

Je zit teveel met je hoofd bij de wijn.:rofl:

2 likes

Als je er langskomt ben ik wel nieuwsgierig maar niet té ver ‘omrijden’ voor mij hoor :wink:

2 likes

Voor de liefhebbers. Ik vind het nog steeds veel geld voor een seiko 5je maar hij is best zeldzaam dus sla je slag.

Voor 100 zgan van mij over te nemen :slight_smile:

2 likes

Weet iemand hoe die zwart zwarte op staal heet, de referentie?

Er is nog regelmatig nieuwe voorraad bij meerdere webshops hoor. Zowel j als k.

1 like

Voor prijzen boven 150… Niet 120 zoals gister bij monster

Er zijn hier best wel een aantal die náást hun reguliere horloges, een smartwatch hebben. Dus an sich niet zo gek dat deze hier geplaatst wordt. Daarnaast zitten er hier ook genoeg liefhebbers van Invicta.
Door dit soort zinnen te plaatsen, lijkt het net of je geen liefhebber kan/mag zijn als je een AW of Invicta hebt.
Kijk, modemerken hier plaatsen lijkt mij ook weinig zinvol, dus daar ga ik wel in mee

4 likes

Ik bekijk dit draadje altijd graag om te zien of er ergens nog een mooie aanbieding te vinden is. Nog nooit daadwerkelijk iets gekocht, maar dat komt vast een keer.

Discussie over of een Apple Watch een horloge is, of dat Ice Watch de moeite van posten waard is, vind ik minder interessant dus ik hoop dat we weer gewoon verder kunnen gaan met linkjes en foto’s plakken hier :pray:

13 likes

Haha, same here. Vind het vooral leuk om te zien wat er allemaal voorbij komt en eventueel wat inspiratie op te doen. Óf te denken ‘KAK, gisteren net mijn horlogepotje geleegd en komt die aanbieding nu?!?!’ :rofl:

2 likes

Iemand enig idee welk model Certina dit is??

Volgens Google Lens kom ik op:
Certina DS Eagle Precidrive
CO23.710.27.051.00 Men

1 like

Thanks!! Jammer, 44mm en quartz :no_mouth:

1 like

Is het een idee om te proberen het bij ‘ echte’ merken te houden?
Ik denk dat echt niemand op het forum deze aanbieding zal verzilveren.

1 like

wellicht een idee voor degene die hier wel interesse in hebben, een topic te maken voor ‘mode merken’ / ‘smart watches’ etc… dan is het opgelost toch. Kan iedereen verder met zn dag.

1 like

Goed idee, doen we direct ook diverse prijsklassen en soorten horloges onderscheiden van elkaar. Want ja, bepaalde merken vind ik echt afzichtelijk en boven een bepaald bedrag ga ik het gewoon niet er voor uitgeven.

We kunnen ook, misschien een gekke gedachte, het gewoon zo laten en ons niet zo storen als er merken/typen/prijsklassen/kleuren voorbij komen die niet in de smaak vallen. Kan ook iedereen verder met zijn/haar/het dag.

26 likes

Eens. Niet te doen om een grens te trekken op basis van wat sommigen van sommige merken en soorten horloges vinden.

3 likes

Je was me net voor, ben het hier helemaal mee eens behalve dat er hier vaak word gedacht "onder een bepaald bedrag " koop ik het niet.

Vind je een aanbieding niet interessant, geen probleem toch, geld voor mij hier voor de meeste zaken die hier staan, het gaat vaak net om die ene die je wel aanspreekt.

2 likes

voor mij boeit het niet ik erger me er niet aan, ook al vind ik dat mode horloges over het algemeen niet enorm in trek zijn hier. Maar aangezien de discussie door bleef gaan dacht ik … misschien eens een oplossing bedenken :smiley:

2 likes