Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Klopt helemaal. Daar hadden we het laatst in een NA topic van PetraO ook over, die naar aanleiding daarvan het leuke topic gestart heeft van horloges onder de € 100,-
Er wordt met enige regelmaat zo neerbuigend gedaan over horloges onder een bepaald bedrag, echt absurd!

Maar goed, het is voor sommigen kennelijk gewoon lastig om mensen en meningen in hun waarde te laten. Die zijn gewoon lekker bezig om anderen de hele tijd na te papagaaien en horloges te kopen om hun digitale zelfbeeld nog verder op te krikken door ‘oohhhss’ en ‘ahhhsss’ te verzamelen.

14 likes

Het is alleen jammer van die bruine teflon plaat…

Snap de modemerken inderdaad wel. Denk dat er betrekkelijk weinig hier op het forum geïnteresseerd zijn in een aanbieding van de nieuwe Diesel Big Daddy 55mm :rofl:

Maar smartwatches vind ik weer net een ander verhaal. Die worden door diverse leden gebruik voor andere toepassingen, zoals sporten. En dan vind ik de relevantie weer groter voor dit forum.
Maar, let wel, dit is ook maar slechts mijn mening :slight_smile:

2 likes

285 voor die samurai is echt een goeie prijs!! :grinning:

2 likes

Of we stoppen met deze discussie en houden het bij ‘Leuke (online) aanbiedingen’

13 likes

Dat vinden sommigen al irritant, een mening. Zeker als die niet strookt met hun eigen mening :slightly_smiling_face:.

3 likes

Juwelier Warnaar in Delft stopt ermee. Bovenstaande Junghans modellen in de aanbieding

16 likes

Volgens mij lopen er hier een aantal in n jurkje rond…in mijn ogen is n horloge n horloge

5 likes

Die Meister Driver Chronoscope is echt heel gaaf! :star_struck:

1 like

Vraag me wel af wat nu het grote verschil is tussen deze Seiko aanbieding (SRPB99K1) en een Seiko 5 (SRPD53K1). De meer recente Prospex (Samuari in dit geval) hebben saffierglas en keramische bezel. Maar zowel deze als de Seiko 5 hebben mineraalglas, geen keramische bezel, zelfde uurwerk (behalve de dagweergave) en qua diameter verschilt het 1mm. Waarom dan toch de Prospex? Serieuse vraag :slight_smile:

Poah ik zou die Max Bill Anthracite wel willen hebben!

3 likes

@jurk servicebalie aub

1 like

:raised_hands: thanks :+1:

:nerd_face:🫣

1 like

Laten we dan éérst eens lezen, want ik heb nergens gezegd dat modemerken gretig aftrek zullen vinden onder de HF leden.

Maar lieve Pieter Swatch, als jij een poll wilt houden, ga vooral je gang.

Laten we vooral gewoon hier doen waar dit topic voor is namelijk “Leuke (online) aanbiedingen” delen.
Waardeoordelen kan iedereen lekker voor zich zelf houden of in andere daarvoor bestemde topics uiten. Dat houd het hier gewoon lekker informatief en gezellig.

9 likes

Mijn idee van poll was sarcastisch bedoeld en verkeerd overgekomen schat ik zo…Het is de toon die de muziek maakt.:+1:

Wellicht is het gebruik van emoticons dan aan te raden. Itt oog contact in en gesprek waarbij het sarcasme te zien zou zijn zag ik dat hier niet :wink:

2 likes

:+1:

1 like

Zijn volgens mij zat partners van HF leden die geen reet om “echte horloges” geven . Die willen misschien gewoon een kekke Michael Kors of Gucci of wat dan ook … ik zou ze het huis uit trappen maar goed , aanbieding is aanbieding en als je korting pakt hou je meer over voor je eigen collectie :rofl: win win !

1 like