Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Nee :rage:

:rofl:

2 likes

Zeg, prutsers. Ik kwam hier voor aanbiedingen en ik tref oeverloos gelul aan. Anyway:

Met AKT1DESCR0 een kleine 375,- ekkies :sunglasses:

37 likes

Zo’n GMT is wel kek hoor. Hoe zijn die bandjes? Op de foto lijkt de band ‘als vanouds’ van een andere legering dan de kast. Ook wel pisbakkenstaal genoemd.

Mooi horloge en mooie deal. Ik blijf alleen het ontbreken van de schroefkroon jammer vinden.

2 likes

Die zijn heel degelijk.

25 likes

Daarnaast is de kast lang niet zo mooi vormgegeven als de SNKL23. (Qua plaat uiteraard niet te vergelijken met de SNXS79.)

De laatste heeft een mooie gebogen lijn die meer met de lijn van de pols meeloopt. SNXS79 heeft in die zin bijna een vlakke lijn waardoor de lugs —overdreven gezegd — voorbij de pols uitsteken. Niet mijn ding.

Hoe dan ook de plaat van de SNXS79 is wel mooi. Alleen dus jammer van die kast.

1 like

Held :raised_hands:

2 likes

Ook deze vind ik eigenlijk best een fraaie voor nog geen €250
De code Weihnachten geeft bij Olfert meestal nog 10% extra korting (ook op niet afgeprijsde horloge’s)

2 likes

Kijk aan, dat zijn de aanbiedingen waarop we wachten! :clap:

5 likes

Ik heb deze horloge band gekocht.
En moet zeggen dat het een hele mooi degelijke band is met tools en pennen.
Ook in een doos met schuimrubber.
Ik heb nog E 6,45 voor een 22 mm betaald.
Beauty7 Unisex roestvrij stalen horlogeband zilver met vouwsluiting rechte aanzet lengte verstelbaar met/zonder gereedschap WBL00024b : Amazon.nl: Kleding, schoenen & sieraden

3 likes

Inderdaad, prachtig horloge voor die prijs.

1 like

Die kan zo op je Czapek
:shushing_face:

1 like

https://www.verlinden.tv/juwelier/6/horloges
Opheffingsuitverkoop!

6 likes

Is dat echt goud?

Natuurlijk. Wat had je anders verwacht voor die prijs? Wil je hem in 14 of 18
karaats hebben?

4 likes

Dit is echt een superaanbieding…Het is dat ik niks meer koop maar voor de liefhebbers hier.

4 likes

Czapek ?? Wat is dat ?
Ik heb hem voor mijn Smartwatch Samsung 46 mm
De rest hou ik origineel.

1 like

Ik vind toch 15% korting een Seiko of Rado niet echt een “opheffingsuitverkoop”. Snap niet waarom winkeliers dit doen. Beetje lafjes. Je wilt er op dit moment toch vanaf? Of zullen er toch veel consumenten voor vallen?
Een sale is zoals deze

50% eraf!

Door gebrek aan een edit knop even als antwoord. Bij ons zijn dit soort kortingen studentenkortingen, als je even je pasje liet zien. Niet “ik ga mijn collectie ruimen en alles moet weg” korting.

2 likes

Ik heb gisteren Warnaar bezocht. Nog 3 Junghans in de vitrine binnen. Een daarvan de Junghans Meister Chronometer. Mooie klok. Maar… geen idee of hier het saffierglas of plexi op zit. Een google zoektocht levert mij verschillende info op. Het was te druk om het te vragen. Maar misschien zijn hier experts die dat weten. Wordt deze klok nu standaard met saffier geleverd?