Ik knap ook af op Romeinse cijfers.
De Romeinen hadden geen horloges, die staken een stok in het zand.
Bijenkorf Utrecht
Samurai night vision, goedkoper dan in het blauw;
(king samurai natuurlijk, met de ceramic bezel enzo)
En deze ook 50% (komt uit op 600 dacht ik)
Das echt een zeer goede aanbieding.
Die bovenste foto, zwart horloge. Klopt het dat dat de Seiko Samurai Night vision (prospex?) is? Kan iemand dat bevestigen misschien…?
Ik zie 'm op de website van de bijenkorf niet staan namelijk…? Mooi horloge! Wellicht morgen vroeg een tripje maken naar Utrecht…
Klopt het is de king samurai night vision (srph97k1), ik heb 'm in de winkel gespot
Thanx! Nu nog even de vrouw overtuigen dat een tweede horloge in 3 weken helemaal zo gek nog niet is nu die 50% korting is… Mocht het 'm worden post ik 'm hier!
Terwijl op de website staat dat ie alleen in Amsterdam en Maastricht nog (1) beschikbaar is
Houden we je aan
Vreemd. Ik kan 2 dingen bedenken: voorraad-internet-systeem werkt niet goed of het horloge is intussen verkocht. Ik zou een telefoontje wagen of even langs gaan
We zien het horloge (en de scheidingspapieren) wel verschijnen
Ik kan 'm op de website helemaal niet vinden?
Was die chrono ernaast ook in de aanbieding?
Wat betreft voorraad is Bijenkorf daar niet zo goed in. Website geeft soms dingen aan die in de winkel op voorraad zijn, als je de klantenservice belt dan bevestigen ze dat, maar vervolgens in de winkel is het artikel nergens te vinden en blijft het artikel toch nog maanden lang op de website staan.
Volgens mij niet. De SRPH99 die er nog naast stond wel.
Helaas! Gister was de bijenkorf dicht dus vanmorgen om 10.55 uur voor de deur wachten tot ze open gingen. Als eerste binnen maar wat bleek… Hij was al verkocht en niet meer bij een andere bijenkorf op voorraad.
Wel nog een ander HF lid voor de deur tegengekomen. Helaas voor hem werd hij ook teleurgesteld met een reeds verkocht model. Daar ging het plan voor een dubbele NA wrist shoot!
Deze stond net nog wel in de vitrine en was ook met 50% korting zei de beste meneer. Al zou ik voor de zekerheid wel even bellen om te vragen of het ook klopt daar waar de beste meneer niet bijzonder veel tijd en aandacht had voor mijn vragen…
Gingen jullie rennen?
Zeker, en ook heel hard gillen en duwen uiteraard. Dat is onderdeel van de bijenkorf ervaring begreep ik…
nog 1 online beschikbaar.
Niet meer op voorraad.
Black and Silver