Er zijn inderdaad wel wat mogelijkheden, maar ik heb ook al gemerkt dat (vooral bij oudere modellen) de voorraad soms beperkt is. Eens uitverkocht komen ze ook niet meteen meer terug. Dus in dat geval zijn die sales-periodes wel interessant om zo nog een wat ouder model op de kop te kunnen tikken.
Niet super mega deal, maar de blauwe Seiko OP/DJ is nu 139 eur (creationwatches 155 USD en dan nog al die kosten en marktplaats is duurder)
Montre Herren - Seiko - SNXS77K : Seiko: Amazon.nl: Kleding, schoenen & sieraden
Ben in Haren, bij ha juwelier. Leyendijk Mulder.
Veel keus in horloges. In de voorste vitrine links binnen is een gedeelte flink afgeprijsd. Dames en herenhorloges. Verschillende merken. Nu kom ik niet vaak in juwelierszaken met zoveel keus met zoveel variatie.
Beoordeel maar zelf. Een aantal seiko horloges waren nu meer in mijn prijsklasse. De prijzen waren dusdanig dat ik misschien iets mag kopen van mijn boekhoudster. Lees :vrouw.
Das wel in Groningen min jong.
Gelukkig ook online te bestellen.

Thanks for tip Bill.
Tja zit toevallig hier in het noorden tot maandag.
Iemand toevallig ergens een leuke aanbieding voor de Citizen JY8078-52L Blue Angels gezien?
Welke prijs heeft hij normaal?
Deze verkoper heeft echt veel verkocht met 100%waardering
Dank. Ze gaan hier voor alles tussen de 500 en 650 (nieuw). Zag net een aanbieding voor 475 uit Spanje. Ken de verkoper niet, zoek nog even verder.
Hier is hij nieuw te koop voor €467,-
De prijzen worden steeds scherper. Is dit verantwoord aan te kopen via een leverancier in Italië?
Die op ebay was in dollars maar daar kwam nog een 25 dollar bij voor shipping.
Ik heb veel aangekocht via frankrijk en Italië ook via Vinted. Eigenlijk altijd goed gegaan
Zocht eigenlijk naar oude bekende solo.japan op Chrono24, maar vind hem niet (direct). Wel andere aanbieders uit Spanje
Dank. Ik heb geen facebook en zal er zeker ook niet aan beginnen, maar kan wellicht via mijn vrouw wat spieken. Maar ja, dan weet ze het gelijk. Tricky.
@HansvV anders hem gewoon een email sturen met wat je zoekt naar magi.solojapan@gmail.com zo heb ik ook eerder een Sarx bij hem gekocht. Heb je helemaal geen Facebook voor nodig.
Een 1521 met korting heren. Als je je inschrijft krijg je ook nog 10% extra korting.
Het wordt ook nog ddp geleverd, als ik het goed heb gelezen.
Het is dat ik andere versies op het oog heb, anders wist ik het wel.