Dit is de kleine versie. De grotere is al snel 2.5x zo duur. en deze wijzerplaat is inderdaad de ene die niemand wil.
Ik had al zoān vermoeden, anders was hij allang weg geweest
Valt reuze mee, toevallig vorige week gemeten aan de pols. Loopt 4 sec achter per 24 uur.
Maar er zijn er ook die pech hebben met 20 sec of meer. Dan zou ik hem laten afregelen.
als je met punten voor dat bedrag het horloge kan krijgen, zeker een goede koop denk ik qua uurwerk
Punt is meer dat ze hetzelfde uurwerk ook zetten in 1k duurdere horloges en dan wordt het wat apart
De Sellita Sw200-1 wordt ook in horloges gezet van >2k
En het zelfde kunstje doen ze ook bij de Swatch Group.
Ik heb de laatste paar jaar een stuk of 10 6r35ā gehad in verschillende horloges. Een daarvan was niet goed en is toen vervangen.
Voor deze prijs een hele goede koop.
Deze Alpinist loopt nu 7 seconden voor in bijna 2 dagen.
Dus gemiddeld 4 seconden per dag.
Durf niet met zekerheid te zeggen of ik die in de sale-hoek heb zien liggen. Maar wordt wel gevoerd daar dus kan bijna niet anders
Die tekst is wel erg goed verborgen, kan em echt niet vindenā¦
Excuses, ging iets fout met het plaatsen van het bericht. Mij bijdrage is dat 6R35 een prima uurwerk is en in mijn Alpinist +3 tot 4 sec. per dag loopt
ā¬900 2ehands met draagsporen lijkt me niet echt een goede aanbieding
Ftfy!
My bad, ik ging er vanuit dat het nearly new was, er overheen gelezen. Webshops krijgen veel horloges retour door de wet ākopen op afstandā, zo heb ik mijn super squale kunnen scoren tegen een mooie korting.
Door jouw berichtje deze aangeschaft. Wat een topding voor dat geld zeg! Dankjewel voor het delen
Meteen drie besteld. Dank voor de tip!
Kan je me vertellen als die binnen is wat de omtrek van de kussentjes zijn en of die een beetje indrukken.
Doe ik.
Heel goede prijs, dat betaalde ik zelf in 2016 en dat was zonder staal nog!