Misschien een beetje off topic, maar weten jullie nog guraga die maanden geleden in liquidation ging en vervolgens toch niet kon leveren voor de prijs? Net mail gehad, ze gaan nog een keer in liquidation. Ik vind het een vreemd verhaal.
Mooie alpinist. Mijn blauwe versie kan ik na de vakantie ophalen bij de AD. Waarschijnlijk met nieuw uurwerk. Aangezien een onderdeel uit Japan moest komen.
Ja hoor, zijkanten zijn harder zodat bij een kleinere bandmaat het kussentje zijn vorm blijft houden. Heb de doos nu een half jaar en bevalt prima, bij dichtdoen even het slotje een mm uitlijnen en er is iets teveel ruimte aan de korte zijdes van het kussentje waardoor je horloges naar voor of achteren “rollen” maar voor dit geld helemaal top
Ik bestel er nog 2 bij
Ze kwamen net binnen. Erg blij mee, zien er prima uit en kussentjes zijn ook precies goed. Slotje is meer om per ongeluk openmaken te voorkomen, verder weinig serieus. Heb er even een Presage ingestopt, toch geen klein horloge, past prima. Zie verder de foto’s:
@Badeend1337 en @Tabogano bedankt voor jullie reacties. De kussentjes zijn vrijwel altijd te groot voor mij vandaar de vraag. Voor dit geld kan dit natuurlijk geen miskoop zijn. Ziet er prima uit.
Ik heb er al een tijdje een, ik vind de kussentjes vrij hard en aan de grote kant voor mijn bandjes. Er is iig al 1 sluiting die het niet gehaald heeft omdat ik hem te hard dicht heb moeten drukken.
(Had ik niet moeten doen, klopt)
Het lintje wat het deksel tegenhoudt hangt voor een horloge als hij dicht is, stoort me ook nogal
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog een andere en die kussentjes (wit) zijn veel groter, kijk maar, ik vond die van de Lidl (zwart) juist prettig kleiner.
Mijn egaa heeft een aantal kussentjes van stof gemaakt en deze met een vulling gevuld. Werkt perfect. Wil ik het kussentje harder hebben stop ik er wat extra vulling in, moet het kussentje zachter gaat er vulling uit. Heb je ook geen last dat je de sluiting van je horlogeband (te) strak moet sluiten. Gemakkelijk te maken…(voor mijn echtgenote, niet voor mij ).
Had ook graag gebruik gemaakt van de promo maar hier in België kan ik ze niet laten leveren Ze zijn wel te vinden in de online shop maar niet met dezelfde promo…