Ik ben er ook benieuwd naar! Nu wel een bestelling geplaatst. Ik wil hem gewoon eens proberen. Het lijkt me sowieso een leuke beater. Een beetje categorie NY0040.
Van de band heb ik ook niet hele hoge verwachtingen. Maar kan hem goed op rubber dragen denk ik.
Ik had de bestelling trouwens gisteren geplaatst. Dus nog voor 145 euro.
De banden zijn best voor wat het is qua prijs, hij tapert echter nauwelijks. Ik heb mijn kamasu geupgrade met een miltat band, maar dat moet je ervoor over hebben natuurlijk.
Een tijdje geleden had ik mijn ray 2 verkocht en daar kreeg ik spijt van. Toen dus de Kamasu besteld. Basicly the same maar dan met saffiertje en een iets andere disl layout. Maar hier doe je geen miskoop aan! Prima horloge.
Het is dat ik de Kamasu inmiddels heb anders Had ik deze aanbieding meegepikt.
Leuke deals. Ik had de Laco Paderborn al in de winkelmand en m’n gegevens al ingevuld toen mijn vriendin riep: grail! Dus niet gedaan en 780 euro’s in het grailpotje.
Ja was een optie, maar ik had wel even gebeld met de klantenservice en gevraagd of ik het verschil nog kon terugkrijgen omdat de order nog niet eens verstuurd was, maar vanwege het systeem van Amazon was dat niet mogelijk. Omdat er 2 jaar garantie zit op het horloge icm vervangingswaarde. Volgens mij gewoon een systeem tekortkoming.
Order niet meer geannuleerd hoor. Het was evengoed al een goede aanbieding. Maar die ultra dynamische prijzen van webshops tegenwoordig lijken steeds meer op een aandeel NASDAQ.
Kreeg gisteren ook zo’n Lidl doosje binnen. Was al begonnen om er zelf één te maken (van hout) en misschien maak ik die ook nog wel eens af (vrij groot en zwaar), maar met dit doosje is absoluut niets mis. Dus als je nog iets zocht…Voor de prijs hoef je het niet te laten.