Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Jammer genoeg geen korting op de keukenklok. Toch bedankt om te delen! Een Max Bill horloge aan die kortingen is een mooie aanwinst.

Ook leuk deze Timex met 60 % korting… !!!

https://www.mrporter.com/en-nl/mens/product/timex/accessories/fashion-watches/expedition-north-field-hand-wound-38mm-stainless-steel-and-leather-watch/1647597298540010

8 likes

Als ik de link gebruikt kom ik op een prijs van ,€ 192,00

1 like

Ik heb hem vandaag gezien, hier in de Outled in Roermond. Daar vroegen ze 210 euro. Prachtig horloge vind ik krijg hem niet uit mijn hoofd. Bedankt voor de tip wegens Amazone. Even checken en bestellen.

Gr. Giuseppe

1 like

Bij mij inderdaad ook, maar hij zat nog voor de €126,- prijs in mijn mandje en daardoor net direct maar afgerekend :sweat_smile:

Toen ik erna weer naar het horloge ging zag ik zelfs €229,- staan, echter op mijn oorspronkelijke link hierboven zie ik wel weer €192,-.
Vreemd… Maar ben heel benieuwd wat het is voor €126,- :smiley:

Had er maar twee besteld voor die prijs😂

2 likes

Bij Watchdives is het nu Back to school sale, onderstaande San Martin bijvoorbeeld met VH31 quartz uurwerk (sweeping second), saffierglas, solid links en keramische bezel voor € 54,22

Of deze in 36mm met hetzelfde uurwerk voor € 63,41.

1 like

Dat krijg je ervan als half HF op de link klikt. :sweat_smile:

3 likes

Ik ben niet zo van de “hommage”, maar jeetje, voor dat geld is het wel ongelovelijk dat ze zoiets kunnen maken. Ik snap wel dat mensen dat graag uitproberen.

1 like

Ik heb er zelf een aantal gehad (heb zelf ook een SubC) maar voor het geld kun je weinig beters kopen. Wel origineler maar niet beter :wink:

Echt niks mis mee :sunglasses:

9 likes

Deitert Centro Oberhausen gisteren

10 likes

Op eerste gezicht zegt ik; veel oude meuk dat nog te duur geprijsd is (zeker voor een outlet center).

1 like

Die Oris skeleton voor de helft van de prijs is nog wel een leuke.

1 like

Hij is gisteren avond besteld, moet vanavond aan komen. Nogmaals bedankt voor de info wegens prijs bij Amazon. :+1:

1 like

Dank voor de tip. Na al die jaren heb ik eindelijk ook eens een box gekocht. Meteen maar drie trouwens. Prima prijs/pret verhouding…

6 likes

De mate van onzin die jij hier uitkraamt is werkelijk lachwekkend.

8 likes

Centro is alles behalve een outlet

Noem het hoe je het noemen wilt, maar wij draaien speciale productieseries voor klanten (met speciale “van/voor” kaartjes) die we alleen aan outlets moeten uitleveren waaronder ook CenterO …

1 like

Kom maar op met die foto’s wanneer hij arriveert, ben benieuwd! (Seiko SSB423P1 hebben we het over toch? :slight_smile: ) Zelf twijfel ik nog, zit wel in mijn shopping basket, maar ben nog niet overtuigd. (is toch bijna 200 die je ook opzij kunt zetten voor die ene mooie dure, of een weekendje weg)

Dat heb ik vooral in het buitenland. Grote steden uitgezonderd.
Dan loop je ergens in een stadje, zie je plotsklaps een Omega uithangbord.
Eigenlijk altijd het net of helemaal niet deel van een oude collectie…