Ik vind hem helemaal niks. Dunne stick wijzers en 50m wr. De chrono is wel mooi.
chrono ooit gehad, plaatje is beter behoorlijk dik waardoor die nou niet heel dragelijk wordt
All-terrain watch?
Ik vind niet hoeveel die kost, enkel dat als je nu 100 euro betaald, je er later meer voor terug zou krijgen a la Kickstarter
Helemaal omlaag scoillen, dan zie je de superearlybirdprijs van maarliefst ā¬1850⦠ipv ā¬3500
Ik ga mijn wekker niet zetten.
ā¬1850
47,14% discount on retail
Super Early Bird
Limited to the first 2 days after the launch on Kickstarter
Ik heb net de slaapzak weer opgeborgen na de avonturen by Blancpain x Swatch en de Tudor Sub die geen sub bleek te zijn⦠Ik sla deze ook over.
De G-Shock LE universary editions komen eraan!!!
Heb het altijd een mooi horloge gevonden, maar nu kan ik het niet ontzien.
Je bent bedankt meneer Dreski.
Iemand ervaring met horlogewinkel.com?
Ze bieden namelijk Tag Heuers aan voor onwaarschijnlijk lage prijzen. Kan er niet helemaal de vinger achter krijgen maar het lijkt echt te mooi om waar te zijn. Het komt wel over als een legitieme site. Net ook het telefoonnummer gebeld wat op de site staat en ik werd keurig te woord gestaan.
Kijk aan! Dat zijn pas kortingen.
Zelf alleen geen ervaring met deze webshop.
Horloges die normaal 2000 euro kosten⦠bieden ze aan voor 400 euro. Klinkt bijna⦠te mooi⦠omā¦
https://horlogewinkel.com/product/tag-heuer-formule-1-herenhorloge-caz1012-ba0883/
Site van Tag Heuer
Ik vind 't verdacht. Afgezien van de standaard 40% of 60% korting, kostte alles voor de korting ā¬999.99.
Of er klopt iets niet met hun database, of 't is allemaal een scam. Ik zou er verre van blijven.
Laat me weten wat eruit komt Een Carrera voor 599 wil ik wel hahah
Reviews laten ook niet veel goeds zien⦠ik zou mĀ“n geld er niet op durven zetten tbh⦠maar wel leuke modellen indien legit š«£
Dat dusā¦
Probeer in het filter op merk te selecteren bij heren horloges. Alleen staat daar geen Tag Heuer tussen. Alleen als je de naam zelf intypt Misschien ook paar andere merken proberen. Zag alleen wat lange verwachtte levertijden staan