Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het ook niet waar en gaan bij mij alle alarmbellen af‼️

Geweldig weer zo’n mooie tekening.

1 like

Voor alle Casio en G-shock liefhebbers:

Deze week nog op blue tomtao besteld: G-SHOCK GA-B2100C-9AER voor €101

Ze vragen €109,95 voor het klokje maar hebben ook een actie code voor bestellingen vanaf €120 dat je €20 korting krijgt. Dus ik heb er een stom T-shirt bij gegooit van €11 maatr je kan natuurlijk ook even rond kijken of je wat anders ziet.

Gebruik code : 61009 met afrekenen voor de korting, volgensmij alleen vandaag nog geldig. Maar inschrijven voor de nieuwsbrief geeft je ook 10%

Goeie deal lijkt me!

2 likes

Lange levertijd … duurt natuurlijk ook wel even als ze ze eerst in China moeten bestellen :wink:

Gelijk besteld! Bedankt dat je deze goede deal wilde delen :pray:

Ooit is een casio daar besteld, alles ging gewoon goed naar behoren.

:flushed:

Je snapt nu natuurlijk wel dat we allemaal het verdere verloop van dit wil weten! Óf en zo ja, Wát je zometeen binnen gaat krijgen…

2 likes

Iets zegt me dat Harco een geintje maakte

2 likes

Je kan er ook met Klarna betalen. Da’s achteraf. Geen idee hoe dat uitpakt als er niet geleverd wordt, of iets anders… Maar destijds bij de Timco manie dat toegepast ivm twijfel

Speciaal geregistreerd vanwege (vrijwel) dezelfde vraag. Een Autavia herenhorloge Wbe5116.eb0173 voor €599,00. In de ‘Category’ Dames…

Daar moet iets aan verkeerd zijn.

Even bij de veelgestelde vragen gekeken. Die lijken door ChatGPT geschreven. Veel herhalingen, en deze:
HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?

U kunt betalen via uw iDeal, Bancontact, Sofort. Daarnaast is het ook mogelijk om de producten achter te betalen via ; Bilink, AfterPay.
Naast de vreemde zinsconstructie géén paypal. Wel een plaatje van Paypal, dat dan weer wel.
Nog zo’n grap, bij retourneren. Je mag het artikel passen, net als in onze winkels… Welke winkels dan?
Kortom, ik heb een sterk vermoeden dat je, mocht je bij deze Babilonia Trading een Tag Heuer kopen voor een 600 euro, je een horloge uit Een Chinese fabriek ontvangt, met een Sellita SW200 uurwerkje, ter waarde van zo’n $438,00. Verklaart ook de levertijd van bijna een maand.
Dus Buyer, beware.

7 likes

Mij ook :joy:

3 likes

Als deze geleverd worden ga ik wel balen, maar iets in me zegt dat de kans op een scam groter is :smiley:

Ik ook. Geprobeerd te bestellen met achteraf betalen maar dat werkt niet. Dan maar niet.

1 like

Vreemd verhaal alle andere horloges staan te koop voor een stuk realistischer prijzen. Al lijkt mij dit een gevalletje te mooi om waar te zijn.

1 like

Hee leuk 50 nieuwe aanbiedingen :smile:

Ohnee, weer bullshit & shitters uiteraard :expressionless:

https://shop.juwelier-boehnlein.de/kategorie/uhren/sale-uhren/

25% op enkele leuke modellen

3 likes

Kan het zijn dat de website geen bedragen boven de 999,99 kan verwerken? Dat is de hoogste prijs die ik zie staan. Als dan de stagiair alles heeft ingevoerd en kortingspercentage toegevoegd krijg je dit. :joy:

Is een scam. Lijkt dezelfde te zijn die timexwatches punt de, timexhorloge punt com en timexdeutchland punt com heeft geregistreerd. Bestellen is geld weg en niets geleverd krijgen.

Net ook een poging gedaan met Klarna achteraf betalen maar wordt aan het einde van de rit geblokkeerd :wink:

Fysieke winkel zit in Nijkerk, kun je ff vragen of het allemaal wel klopt :smiley:

1 like

Het was eigenlijk sarcastisch bedoeld. Die twijfelachtige deals zouden niet gedeeld moeten worden ook al zal het goed bedoeld zijn. Voor het zelfde geld is iemand net lid en denkt op goed vertrouwen zijn slag te slaan,

8 likes