Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Nope

Ow echt? Ik zag ze overal boven de 200€ staan (op Chrono24)?

Je kijkt denk ik niet goed naar mijn post…

Met kortingscode komt deze Seiko uit op €168, die €210 is dus de reguliere prijs…

Je bedoelt met kortingscode?

Effe duidelijk aangeven
:innocent:

Effe kijken voor reactie :wink:

1 like

Wat erg :scream:.
Wijzers van een kerkklok, foute romijnse 4 en kroon gejat van Cartier.
Dan snap ik dat hij in de aanbieding is.
Driewerf nee.

7 likes

De 4 wordt vrij standaard zo aangeduid op horloges en klokken dus dát kun je ze niet kwalijk nemen :stuck_out_tongue:

1 like

En idd mooi is anders🥶

Helaas ja, maar voor mij wel fout. Schijnt met het aantal tekens aan de linker- en rechterhelft van de dial te maken te hebben, moet in balans zijn :thinking:. Het zal wel, maar ik vind het niks. California-dial is nog erger.

2 likes

There is only one way and that is the right way. :+1:

11 likes

Baas boven baas. Geen porem indd.

2 likes

Dat is al weer iets acceptabeler :rofl:.

1 like

En bedankt :grin:

16 likes

Wijzers van de Seiko Laurel, eerste Seiko polshorloge uit 1913.

Bewuste keuze ooit (kerkklokwijzerplaat inderdaad) om verschil met vi en vii te benadrukken.
romijns is inderdaad fout BTW…

Als je voor ieder Seiko model met deze kroon een eurootje zou krijgen… zou Cartier het eerste geweest zijn met deze Yildriz-kroon?

Vind het vooral jammer dat het een quartz horloge is.
Dom dat het mechanische subseconde caliber alleen bij Credor gebruikt wordt.

5 likes

Haha, sorry :man_shrugging: Ik lig er niet wakker van, maar vind het maar raar! Zou willen vragen “wat is het nut”, maar daarmee zou ik heel veel leuke dingen ter discussie kunnen stellen :grimacing:

1 like

:rofl:

1 like

Hey leuk klokje. Jammer van de California dial.

1 like

:grin:

2 likes

Ik schreef het al in het Oris only topic maar ik was gister bij de Oris store in Amsterdam en daar was een groot scala aan horloges tot 40% korting. Zoals de verkoper het zei: Alles aan de binnenzijde van de etalage (dus niet dat je vanaf de straat kunt zien) was onderhevig aan korting. o.a. pointerdates in mintgroen, oris 65 in 42, 40, en 38mm, ProPilots, etc.

Heb geen inventaris opgevraagd maar misschien voor sommige de moeite waard om even te gluren;)

8 likes