Hoi, beetje off topic maar wil er geen topic over maken, vraag me af, zijn er hier nog meer leden die worden dood gespamd door rober van guraga? Jullie weten nog wel, dat bedrijf dat een eind terug alles liquideerde en toen een hoop toch niet kon of wilde leveren.
Hij wil gewoon even laten weten dat het allemaal zijn eigen schuld is⊠Nee serieus, het is echt overdreven.
30-8 laatste mail. Kreeg veel spam inderdaad.
Heb me volgens mij afgemeld (unsubscribe).
Vond het vreemd, heb onlangs nato besteld (15-05-23) en ontvangen maar lijkt gewoon door te gaan met webshop en spam.
Ik kan in zijn mail nergens unsubscribe vinden. Vandaag alweer 2 mails in korte tijd.
Unscubscriben helpt, ik werd er ook flauw vanâŠ
Ook ik heb me uitgeschreven. Het was allemaal wel erg dramatisch inderdaad zeg! Wel ff gekeken maar zag gewoon niets interessants. Met die vorige uitverkoop een nato gekocht, maar nog nooit gedragen. Ben er niet weg van, hou het meer op een cheap ass âcheapest nato strapsâ bandje
Ik heb ook âunsubscribeâ toegepast en tot nu toe is het lekker rustig
Heb me laten verleiden tot aanschaf van een watch roll, en moet zeggen dat ik niet ontevreden ben. Erg soepel, mooi en kwalitatief. Nog niet gebruikt overigens.
Voor de geinteresseerden in Ball:
Use âBTSCHOOL15â to enjoy 15%discount on selected models. Limited quota, first-come-first-serve.
Use âBTSCHOOL8â to enjoy 8%discount on selected models.
Buitengewoon grote kortingen op de
Glycine website:
Dat is altijd, eerder buitengewoon hoge âadviesprijzenâ
Dat dus.
Dat is hier altijd het geval waardoor de âaanbiedingsprijsâ, inmiddels de normale prijs is. Neemt niet weg dat je voor de âaanbiedingsprijsâ, best veel waar voor je geld krijgt.
Dat zal vast niets te maken hebben met de overname door Invicta
Leuke Rotary Horloges bij Zalando lounche âŠ
Voor de voetballiefhebbers: een limited edition Seiko 7a38 die aan spelers, functionarissen etc. werd uitgereikt door sponsor Seiko tijdens UEFA 1988.
Uit het jaar dat Nederland het ek won.