Te mooie aanbieding inderdaad.
Thnx @42rubies
https://ordilu.com/product/tissot-heritage-visodate-powermatic-80-t1184301602100/
Van ā¬695 Voor ā¬395
Wil toch even terugkomen op deze geweldige tip.
Inmiddels een gloednieuwe Tag Heuer mogen ontvangen, weliswaar met enige levertijd maar dat stond ook vermeld.
Bedankt voor het delen, een horloge van 3000+ voor 600 kunnen oppikken op deze manier. Dat is veruit de beste koop die ik ooit gedaan heb.
Foto“s willen we zien
Vergeef me mijn scepsis, maar dat is te mooi om waar te zijn. Zelfs al zou het een retourproduct zijn.
De marges op dure horloges zijn hoog, maar er is niemand die het met verlies gaat verkopen.
Gratis geld bestaat niet.
Ik zie daar 400 Tissots gelist die allemaal afgeprijsd zouden zijn van 699 naar 250ā¦
Ik hoop dat je met een creditcard hebt betaald
Ik weet niet wat voor belang ik zou hebben bij het verkondigen van onwaarheden hier. Mijn enige doel was om de oorspronkelijke poster te bedanken.
Met gepaste terughoudendheid met Klarna betaald, vervolgens keurig full set binnengekregen met garantiepassen etc.
De horloges staan ook niet langer op de site, is niet dat het nu überhaupt nog te bestellen is.
Had wellicht beter geen prijzen kunnen noemen, maar goed ik begrijp dat het ongeloofwaardig klinkt.
Limited Edition? Dat zie je niet vaak bij Seiko .
Bravo dat je het hebt aangedurfd. De meeste hier waren toch van mening dat ze links - of rechtsom genaaid gingen worden.
En je hebt hem bij Tag Heuer geregistreerd?
Dat denk ik nog steeds, alleen gok ik nu op rechtsomā¦
Ik probeer tegenwoordig positief te denken, mensen in mijn omgeving vonden mij een cynische oude man worden.
Dat hebben meer oude mensen. En vervolgens geven ze telefonisch hun bankgegevens aan een bankmedewerker die ze wel even zal āhelpenā.
Of aan een familielid⦠Maar zo oud ben ik nog niet.
Nou als dat niet om een NA topic schreeuwt met heel veel plaatjesā¦
Wat ik vooral zie schreeuwen zijn de leden die kennelijk een bevestiging nodig hebben om mij op mijn woord te geloven. Prima, maar ik voel (onder andere daarom) sterk de neiging dat dan net niet te willen doen.
Zoals gezegd, ik wou enkel de plaatser van het oorspronkelijke bericht bedanken. Niet om ongeloof of discussie te scheppen, al was dat bij nader inzien wellicht te verwachten.
Mocht iemand twijfelen daar te bestellen of de noodzaak zien in het bevestigen van de echtheid van het horloge, dan stuur mij gerust een PB. Een NA topic voel ik momenteel niets voor, de deal was geweldig maar of het model een blijver is in mijn collectie ben ik nog niet uit.