Ik snap het. Ik zou het ook voor mezelf houden.
Gefeliciteerd! Welke is het geworden?
He daar woon ik vlakbij. Aardige mensen.
Ik vind het ook gek, ze hebben ook 40 pagina’s met Tissots.
Als ik bij één naar het adres kijk, zie ik dit:
“Nordstrom”. Als je daar op zoekt zie je dat dat ook een online handel in kleding en accessoires is. Geen idee wat dat verder zegt…
Ik ben niet binnen geweest, maar zulk soort aanbiedingen verbroederen wel.
Lid worden van de ’ Mc ArthurGlen outlet familie ’ overkoepelend orgaan van verschillende outlets over de wereld. Kan online maar beter is terplekke even langs kantoor van guest relations gaan, dan krijg je nog extra goodies erbij: gratis parkeren, paraplu, je boodschappen gratis in bewaring geven, extra korting op eten en drinken etc
Ben niet zelf niet zo van lucardi maar Pulsar en citizen 20% eraf.
Grappige omschrijving bij een van de ecodrive modellen:
“Het horloge werkt op kerntechnologie die bij weinig licht elektriciteit opwekt.”
Van € 755,00
Voor € 395,00
Interessante horloges van Edox,ik vraag me alleen af of een stalen band met vlindersluiting wel zo prettig is
Ik hou ervan. Vlinder heeft voor mij steeds de voorkeur op vouwsluiting.
Heb zo’n stalen band op m’n breitling en op m’n longines. Beiden zitten comfortabel.
Maar hebben geen fijnstel mogelijkheid,dus hij zit precies goed (als je geluk hebt)of te los/te strak
Klopt. Op de ene een halve schakel. Bij de andere wat geluk waarschijnlijk.
Dat Lorus heeft tegenwoordig best leuke modelletjes. Als ze zo doorgaan is er straks misschien wel een hele generatie wiens eerste ‘echte’ horloge een Lorus was, zoals Seiko dat bij velen van ons was. 25% korting bij Little Green Bag, ik heb de (naar mijn mening) leukste er even tussenuit gevist:
Toffe quartz chronograaf met vintage lume
€74,25
Beetje SNZG15, automaat (SII versie van de 7S26), ook in legergroen en blauw
€104,25
Beetje Alpinist SPB243, automaat (SII versie van de 7S26), ook in blauw
€111,75