Iemand nog een kortingscode welke te gebruiken is op de watchgecko / geckota website?
Alvast bedankt 
PS: GECKOTA10 werkt niet, helaas
Iemand nog een kortingscode welke te gebruiken is op de watchgecko / geckota website?
Alvast bedankt 
PS: GECKOTA10 werkt niet, helaas
Welcomeback ?
Helaas niet… 
Kreeg em gister als pop up bij inschrijving voor de nieuwsbrief… heb ik niet gedaan. Misschien inloggen met ander apparaat dat je de pop up weer krijgt? Zag wel dat je beter in gbp dan in euros kan afrekenen…
Vreemd. Geprobeerd op een ander apparaat. Werkt alsnog niet.
Maar na aanmaken account alsnog 10% met code WATCHSTRAP

STRAPON werkt ook geloof ik
Top,welke ga je voor?
De kirkstead in 21mm
nu ook nog in de aanbieding (ca. 30%) en dan nog de kortingscode van 10%. Stalen band voor 47 euro incl import. Ben benieuwd. Over het algemeen is Geckota prima kwaliteit
Daar kreeg ik bij easytoys iets heel raars te zien…
Ik liet die code aan me voorbij gaan en dacht ik schrijf niks.

hopelijk niet op je werk opgezocht 
Zonder endlinks? Zie 2 verschillende plaatjes op de site… 1 vd band op de airstream zonder endlinks, maar als je de airstream opzoekt zie je dat er wel endlinks op de band zitten.
Vind ik ook maar Blanka was wel een baas

Ik ga m plaatsen op een Seiko Flightmaster. Die heeft zulke korte lugs dat een rechte endlink strak op de kast aansluit. Gewoon met rechte endlinks dus…
Deze 
Ik ook,voetballende kerels,zo smerig 
Weet iemand nog een code voor 10% korting bij Olfert? Weihnachten doet het niet meer helaas.
Het werkt niet bij alle horloges,Breitling bijvoorbeeld niet 🫤
AKT1DESCR0 10%code bij Olfer
Dankjewel, deze werkt inderdaad.
Of tissot10… niet elke code werkt op elk horloge. De 5 procent wel op alles dacht ik.