Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Zonder endlinks? Zie 2 verschillende plaatjes op de site… 1 vd band op de airstream zonder endlinks, maar als je de airstream opzoekt zie je dat er wel endlinks op de band zitten.

Vind ik ook maar Blanka was wel een baas :sweat_smile: :ok_hand:

6 likes

Ik ga m plaatsen op een Seiko Flightmaster. Die heeft zulke korte lugs dat een rechte endlink strak op de kast aansluit. Gewoon met rechte endlinks dus…

Deze :point_down:

4 likes

Ik ook,voetballende kerels,zo smerig :nauseated_face:

1 like

Weet iemand nog een code voor 10% korting bij Olfert? Weihnachten doet het niet meer helaas.

Het werkt niet bij alle horloges,Breitling bijvoorbeeld niet 🫤

AKT1DESCR0 10%code bij Olfer

1 like

Dankjewel, deze werkt inderdaad.

Of tissot10… niet elke code werkt op elk horloge. De 5 procent wel op alles dacht ik.

Fijn he? Dat scheelt je toch weer 10% Ekstralars

1 like

Tip bij Olfert: eerst prijsvoorstel doen!! Dan krijg je al vaak een scherpere prijs, waar je die 10% nog op kan pakken :grin:

Dat werkt dus niet. Kreeg vanmorgen een korting via een prijsvoorstel, maar de 10% eroverheen werkte dan niet meer.

1 like

Ah dan hebben ze geleerd van een tijdje geleden :joy:

1 like

Het kan geen feest blijven. Prijzen vind ik alsnog goed.

2 likes

Ik kreeg inderdaad met een prijsvoorstel een nog iets lagere prijs op een sale horloge. Echter met de 10% kortingscode kwam ik nog iets lager uit. Prijsvoorstel dus genegeerd.

1 like
2 likes

Bij Amazon best de prijs erbij zetten want die verandert nog al eens. 159 en 177 in dit geval.

2 likes
2 likes

Weet iemand nog een kortingscode voor serious watches? Zou zweren dat ik er 1 had gekregen bij aanmelding maar kan em nergens vinden. Bvd…