Ha, gelukt dus??
Nee hoor,was een grapje,ben niet meer in Eindhoven terecht gekomen gisteren
Ik wil er geen één.
The same for me.
580 hier bij ons, 486,5 bij olfert - de kortingen 427 eur
Zou er iemand zijn die per ongeluk 4100 heeft betaald voor dat ding? Moet bijna wel toch, wereldwijd
Geldt ook voor de land turtle. Nu 580, bij Olfert 399. Bij Brunott onlangs ook nog 380, dus ik hap niet gelijk…
Op olfert zitten altijd aanbiedingen…Mss gewoon hier een melding van maken ipv, hoe goed bedoeld, al deze rekenvoorbeelden te uploaden?

Op olfert zitten altijd aanbiedingen
Ideaal voor dit topic kijk even op Olfert of Altherr en zo zijn er nog wel wat. Altijd aanbiedingen om hier te plaatsen, lekker makkelijk
Ik vind die rekenvoorbeelden wel makkelijk eigenlijk
En uhrinstinkt… Alleen heeft die 85 euro verzendkosten…Atlherr is prima, 2x gekocht. Verzendkosten rond de 25 euro…
‼ Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender een leuke kalender, pb naar @schoen… Doen!
Ik ken Altherr niet als een verkoper maar er werkt een horlogemaker die bij Sinn gewerkt heeft daar heb ik goede ervaringen mee.
Bedoel alleen te zeggen dat er eigenlijk zoveel aanbieders zijn met kortingen dat je daarmee dit topic eindeloos kan vullen. En daardoor verliest het ook een beetje van zijn kracht.
Precies, zo was mijn 1e bericht hierover ook bedoeld, probeerde op een aardige manier te vragen niet dit hele topic vol te spammen.
https://www.boumanonline.nl/horloges/longines-spirit-prestige-edition-40-mm-l38104739?channable=0251bd69640036363335306b&gclid=EAIaIQobChMIxYueyOW9-wIVDvp3Ch0oRw3iEAQYAyABEgLy8PD_BwE ook in zwart en blauw.
Alle twee, lees ik tussen de regels door?