Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Die zal vast wel stilletjes door iemand van HF opgepikt zijn. We zien het binnenkort wel op marktplaats.

Nee was niet aanwezig vandaag. Ze begonnen net dus niemand voor mij geweest,

Zelfs de voorraad ruimte gecheckt

1 like

Is er (vandaag iig) helemaal niet geweest. Overigens heb ik met de 70% korting nog nooit iets kunnen scoren, dat bleek altijd een systeemfout. 50% wel ooit gelukt :ok_hand:t2:

3 likes

Ja jammer, er hebben een paar hf leden wel wat dealtjes kunnen oppikken met 70%. Maar misschien is die tijd dan nu voorbij…

Volgens mij wel een leuke deal op deze Alpinist 1959 limited edition (ref SJE085J1):

5 likes

:innocent:

3 likes

Lekkere prijs bij Olfert!

6 likes

https://www.excluso.nl/seiko-ssc769p1

1 like

Ha, gelukt dus??

Nee hoor,was een grapje,ben niet meer in Eindhoven terecht gekomen gisteren

1 like

Ik wil er geen één.

7 likes

The same for me. :zzz:

afbeelding afbeelding

580 hier bij ons, 486,5 bij olfert - de kortingen 427 eur

1 like

Dan zou ik doorsparen voor een Gevril kopie :wink:

13 likes

Zou er iemand zijn die per ongeluk 4100 heeft betaald voor dat ding? Moet bijna wel toch, wereldwijd

1 like

Geldt ook voor de land turtle. Nu 580, bij Olfert 399. Bij Brunott onlangs ook nog 380, dus ik hap niet gelijk…

Op olfert zitten altijd aanbiedingen…Mss gewoon hier een melding van maken ipv, hoe goed bedoeld, al deze rekenvoorbeelden te uploaden?

1 like

Ideaal voor dit topic kijk even op Olfert of Altherr en zo zijn er nog wel wat. Altijd aanbiedingen om hier te plaatsen, lekker makkelijk :upside_down_face:

1 like

Ik vind die rekenvoorbeelden wel makkelijk eigenlijk :slightly_smiling_face:

5 likes

En uhrinstinkt… Alleen heeft die 85 euro verzendkosten…Atlherr is prima, 2x gekocht. Verzendkosten rond de 25 euro…