Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Dit is een andere configuratie, dus nee deze krijg je niet mee voor 600 piek

Ok das best bijzonder :grin:

1 like

Alleen een extra bandje :man_shrugging:

1 like

Klopt, maar het gaat om het productnummer dat dus centraal is ingeklopt bij het prijzensysteem van Bijenkorf en die zal niet matchen met dit productnummer

3 likes

Zeker wel. @Nring is de Bijenkorf dealtjes koning :ok_hand::muscle:

3 likes

We gaan het (misschien)zien :grin::+1:t2:

Damn die zou ik wel willen. Alleen Den Haag is een beetje ver voor mij en heb ook geen tijd om heen en weer te rijden :frowning:

1 like

Danmn waarom woon ik niet meer in Utrecht (en doe ik zoiets als werken waardoor ik alsnog niet had kunnen gaan😂)

1 like

Voordat je er heen racet, eerst even bellen want hun voorraad klopt niet altijd. En dan ook zeker naar de staat vragen. Heb weleens een gehavende Oris in m’n handen gehad daar
.

1 like

Die Aikon in Eindhoven is er in ieder geval niet meer, is al meerdere malen naar gevraagd, ‘systeem moet nog aangepast worden’

1 like

Deze ligt er ook niet

1 like

Aii wat jammer zeg. Dan werkt het voorraad systeem niet meer zo nauwkeurig als voorheen. :grimacing:

Klokje is niet aanwezig

1 like

Aii wat irritant. Dan lijkt de tijd van Bijenkorf dealtjes toch voorbij.:see_no_evil:

Weet je toevallig of het horloge vandaag ĂŒberhaupt aanwezig was, of dat het verkeerd in het voorraadsysteem stond?

Die zal vast wel stilletjes door iemand van HF opgepikt zijn. We zien het binnenkort wel op marktplaats.

Nee was niet aanwezig vandaag. Ze begonnen net dus niemand voor mij geweest,

Zelfs de voorraad ruimte gecheckt

1 like

Is er (vandaag iig) helemaal niet geweest. Overigens heb ik met de 70% korting nog nooit iets kunnen scoren, dat bleek altijd een systeemfout. 50% wel ooit gelukt :ok_hand:t2:

3 likes

Ja jammer, er hebben een paar hf leden wel wat dealtjes kunnen oppikken met 70%. Maar misschien is die tijd dan nu voorbij

Volgens mij wel een leuke deal op deze Alpinist 1959 limited edition (ref SJE085J1):

5 likes