Tot 40% korting bij Yema, waaronder 40% op de Flygraf. Doet wel een beetje pijn gezien ik twee maanden terug nog praktisch de volle mep heb betaald (minus de 10% die ze meteen al weggeven dan).
Standaard goedkoper bij Olfert en €875 in Roermond of je moet gewoon heel graag de Bijenkorf sponseren, dat kan ook.
Seiko 5 Sports SRPD77K1
155 euro
Ook de bruine en zwarte in de aanbieding.
Bij diezelfde Strego de SRPD21K1 voor €240 !
Bij mij voor 400,- maar een paar keer gedragen. Band ongedragen. Geen zin om een advertentie te maken.
De 38mm automaat ; H69439531 ?
Dat is geen automaat maar een handwinder
Niet op voorraad helaas
Je kunt ze wel gewoon bestellen volgens mij. Misschien komen ze dan van een ander filaal?
Wel mooie aanbiedingen!
Blijkbaar heeft Zalando ook horloges…?
Geen gekke deal, voor deze Timex in 3 kleuren combo’s:
https://www.zalando.nl/timex-m79-automatic-horloge-silver-coloured-tx154m00z-d12.html
Bij brandfield is de GM-2100MF-5AER te krijgen voor een mooie prijs. Dit is er een uit de Midnight Fog reeks. Persoonlijk een van de mooiste 2100 die er is. Hij is minder bling bling door de satijnen afwerking en hij heeft ook nog eens een positieve display. De koperen kleur is ook een mooie combi met het grijs.
Heb hem zelf teruggestuurd omdat de 2100 te groot uitvalt voor mijn smaak. Heb er ondertussen 6 gehad maar telkens weer dezelfde conclusie haha.
Geen idee of het een goede aanbieding is, maar in ieder geval deze FC’s bij Brunott Rotterdam in de vitrine.
Op jou foto komt de kleur er een stuk mooier uit dan op de productfoto’s. Op de foto’s is het meer roze? Op jou foto brons/grijs?
Toch bijzonder hoeveel dat uit maakt. Mijn Seiko SRPD57K1 zou ik nooit hebben gekozen op basis van een webshop foto. Maar toen ik hem in het echt zag vond ik hem de mooiste van alle Seiko 5 op dat moment.
Klopt. ik had dat al gezien bij reviews op youtube. Echt bizar hoe sommige merken die renders er zo anders uit kunnen laten zien! Het is echt veel meer bruin/koper en donker grijs.
Mooie korting op de TH.
Betrouwbare site dit?