Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Ja :+1:t2:

Edit: wel ausverkauft :sweat_smile: en 36 mm :wink:

2 likes

Altherr? Superservice. 2x gekocht tot nu toe.

1 like

Ik heb deze gekocht ter vermaak. Had nog nooit een Gshock gehad. Slecht afleesbaar, moest ff pielen met de knoppen. Geen lume. Draagt wel lekker, sterk en met alarm. Officiële bandjes zijn nogal prijzig (€85), maar er kunnen dus 24mm op.

1 like

Hè, heeft’ie nou

of is’ie toch

Geen lume. Autocorrect. Deze G shock is meer handig voor een vakantie, waar je je horloge mag verliezen. Alarm is ook handig dan.

Vind deze Hamilton best wel leuk. Zie alleen nul reviews op YouTube en hier op het forum lees ik er ook niks over,

Ik wil eigenlijk graag een Breitling premier of navitimer maar daar moet ik wat langer voor doorsparen en merk dat ik mezelf toch graag een kerstcadeau wil geven

2 likes

Doorsparen voor de breitling premier!:muscle:

3 likes

Dat wilde ik even horen. Dank je wel :grin:

1 like

Idd doorsparen dan. En ik weet dat er op t forum ook rondgaan

1 like

Die Tissot is zo lekker :scream:

1 like

Zeker. Ik heb de limited edition versie; erg fraai horloge. :slight_smile: Hier op een band van Monstraps:

35 likes

Hele mooie band. Mooie combi.

1 like

Prachtig horloge!

1 like

15% op Erika’s MN.

2 likes

Oei mooi!

1 like

BLACKSALE20, 20% bij pijnenburg Eindhoven. Heb niet geprobeerd of het op alles gaat maar een longines zulu van 3000euro gaat nu voor 2400 met de code. Aktie duurt een paar dagen.

4 likes

Dat zijn toch beste kortingen… :sweat_smile:

19 likes

Dat dacht ik ook, bijna alsof de verkoper zegt: U krijgt mijn auto erbij.:grin::grin:

5 likes

Als ik uw huis krijg :rofl:

5 likes

Juwelier in Nijmegen, naam is me even ontschoten, maar bij interesse wel weer te vinden…