Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Ik denk ruud de vries, ligt bejaard spul tussen zo te zien :grimacing:

2 likes

Het trok mij persoonlijk niet zo. Maar ik weet dat er hardcore seiko liefhebbers zijn die misschien wel iets new old stock willen hebben, vandaar toch even een fotootje.

2 likes

Volgens mij een hele mooie aanbieding

Hamilton H32755551 voor €472,-

2 likes
3 likes
2 likes

Kan je nagaan…

726eah

8 likes

Carbon Squale (60 atm) voor de prijs van een normale 50 atm/1521 :wink: ipv €1.269 tm 28 november

4 likes

Laat ik die nou net gekocht hebben. :sunglasses:
Wel ook een mooie uitvoering deze ‘forged carbon blue’ en inderdaad een mooie aanbieding!

1 like

https://www.uhrenlounge.de/detail/seiko-prospex-land-automatik-srpg18k1-28297
€ 382 inclusief bezorgen

1 like

Astron SSJ003J1 voor onder de €1000

5 likes

Bestellen ging goed, uitleveren helaas niet. Het systeem van Strego had een Blackout Friday…:face_with_raised_eyebrow:

Bedankt voor uw bestelling.

Wegens een communicatiefout tussen onze webshop en onze daadwerkelijke voorraad klopte de website niet helemaal.

Helaas is deze bestelling niet meer op voorraad. Wij hebben ondertussen ons best gedaan om het horloge alsnog te krijgen, alleen is deze ook niet meer op voorraad bij de leverancier.

Onze excuses voor het ongemak.

De terugbetaling wordt z.s.m. doorgevoerd.

Ik zal ze vragen een alternatief aan te bieden…

3 likes

de SPB077J1 ook zo door mijn vingers zien glippen. EUR125 meer betaald elders, maar nog steeds mooie deal.

1 like

O, zonde. Dat was ook een mooie deal!

Bij mijn hetzelfde. Ik heb ook gevraagd naar andere mogelijkheden. Maar weet niet of ik daar op zit te wachten :unamused:

Nee zeggen kan altijd nog. Ik ben benieuwd!

Bij mijn hetzelfde verhaal :confounded:
Ook ik heb om een alternatief gevraagd

Ze kunnen trouwens bij de bestelling zien dat je via het horlogeforum bent doorgelinkt. Dus ze weten dat meerdere mensen van het forum ‘teleurgesteld’ zijn. Het zou netjes zijn als ze in ieder geval de moeite nemen een alternatief aan te bieden.

1 like

Ben benieuwd waar ze mee gaan komen. Zou zelf een korting van 50% wel waarderen

2 likes

2 likes

Zie een aantal mooie aanbiedingen bij Wolf, onder andere een 5 stuk horloge doos voor 30 euro en een travel doos voor 18 euro!

4 likes