Die zijn (uiteraard) al weg
Gebruik je wel Chrome?
Dat vermoeden had ik al ;-). Ik gebruik Safari dus dat zal ook niet helpen.

Chlorophyl:
Voor garantie kan je niet naar Timco maar zal je het dus zelf moeten regelen via een AD of Seiko.
Hoe werkt dit dan zonder ingevulde garantiekaart, met de factuur?
Met andere woorden dan heb je geen garantie. Een blanco garantiekaart is waardeloos bij Seiko. Dan ben ik afhankelijk van de good will van de verkoper (en Seiko heel misschien als zij in een goede bui zijn).
Heb je in België en Nederland niet ALTIJD recht op garantie? Wat een bedrijf ook zegt.
Dat zou ik ook zeggen, dat je altijd recht hebt erop. Echter is dat niet mijn ervaring met Seiko als het om blanco garantiekaarten en ingevulde garantiekaarten door een grijze handelaar gaat.
Ik zie dit als een enorme watchroll met 91% korting.
Er zijn er die er anders over denken en dan word er gevlagd…Ik zeg het als een vriend.
Zojuist even gaan kijken. Er stonden enkele mensen voor de gesloten deur. In het huidige pand is 2 dagen terug schijnbaar een criminele organisatie opgerold.
Appels en peren. Die van Timco is hotel kwaliteit.
Ik vind dat we als HF het wel een beetje verplicht zijn om Timco te gunnen, die gasten werken harder dan ooit voor ons

Met andere woorden dan heb je geen garantie. Een blanco garantiekaart is waardeloos bij Seiko.

Twee jaar Seiko garantie volgens boutique Amsterdam. Als je maar een (leeg) garantiekaart + factuur met aankoopdatum hebt.
In eerste instantie ga ik er maar vanuit dat 'ie niet binnen 2 jaar gaar wordt…

In eerste instantie ga ik er maar vanuit dat 'ie niet binnen 2 jaar gaar wordt…
En dat de bezel goed uitgelijnd is, en dat het uurwerk niet meer dan een halve minuut per dag afwijkt, en dat… succes
Idd zonder track en trace .
Bij mij ook.

Idd zonder track en trace .
Bij mij ook.
Hier ook verzendbevestiging binnen zonder track en trace
Idem, de SPB213 is onderweg. Ik zou wel binnen 5 dagen een SMS met track and trace code moeten ontvangen.
Ze druppelen weer binnen de aanbiedingen. Zijn jullie wakker?

Ze druppelen weer binnen de aanbiedingen. Zijn jullie wakker?
Volgens mij zijn de pareltjes er gisteren al uit gehaald of niet?
Mwah - 650 euro voor een Seiko die je eigenlijk niet wou is nog altijd te veel
Had je één van deze modellen sowieso op het oog dan zou ik niet twijfelen.