Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Dat vind ik eigenlijk wel een toffe deal. Enkel jammer van dat felblauwe secondenwijzertje. Ik word er ook hebberig van dus ik zou ook in het mandje gesleept hebben denk ik. Bij de 037, dus met gewoon wijzertje, al helemaal.

1 like

Ben aan het wachten totdat ik weet hoe erg de beschadigingen bij jullie aangekochte horloges zijn.

Klink als misgunnen dit ouwe. Ze komen mint aan #happythinking

2 likes

Dat gaat volgens mij echt reuze meevallen.

Een veegje kan ik mee leven.

That’s what she said.

1 like

Absoluut niet. Gun jullie alles. Gewoon een keer geen impulsaankoop en even afwachten that’s it. :grin:

1 like

Let op: Bij sommige limited edition seiko’s zit er normaal in de doos nog een extra strap. Die is dan blijkbaar ook weg helaas.

Dit is dan een showmodel zonder doos, boekjes, extra strap voor mij niet echt meer een deal in die gevallen.

Voorbeeld:
https://timcovoordeelmarkt.nl/product/seiko-prospex-spb255j1-horloge/

@RKN Je hebt hier helemaal gelijk in. Kwestie van keuzes maken.

You snooze…

1 like

Je vergeet de uitlijning van de chapter ring en wijzerplaat nog. Ook niet onbelangrijk :wink:

1 like

En zonder (fabrieks-)garantie :grin:

Dit is wel interessant. :ok_hand:

1 like

haha ook gezien, door de prijs wordt je idd hebberig, maar zou dan de zwarte willen, niet deze met gouden accenten, ff verstandig proberen te zijn :slight_smile:

Die heeft er gister al opgestaan voor 475. Verwacht dat die niet nog een keer erop komt.

haha oke :wink: wellicht dan hier in het blauw

1 like

Ach, zoals het spreekwoord zegt, één moet de eerste zijn hè. Maar een aantal issues zie ik niet zo snel gebeuren… :wave:

Ben bang van niet. Ik had gisteren een foto moeten maken hoe de jouwe erbij lag. :see_no_evil:

Ik hoop het wel voor je. Mijne heeft wel wat veegjes maar geen krasjes gelukkig.

2 likes

Vandaag opgehaald voor mijn zoon, met minimale beschadiging.

9 likes

Congrats.

Wat houdt dat in?

1 like

Pachtig, de secondewijzer vind ik juist het mooiste! (Zo zie je hoe smaken verschillen)

1 like

Netjes én met doos! :+1:t2: